<
۱

طلسم کلونClone Spell

 طلسم هاspell طلسم -Clone

طلسم کلونClone Spell

طلسمکلون

طلسم"کلون" که با اکسیر بنفش ساخته می شود و وقتی آنرا روی یک سرباز بیاندازید , چند سرباز همانند آن چند لحظه ظاهر میشوند و حمله میکنند ولی زود محو میشوند ! طلسم کلون فقط برای تاون هال 10 و 11 در دسترس است ، این اسپل دایره ای تولید میکند که نیروهایی که به آن وارد می شوند کپی شده و دوبرابر خواهند شد! که همراه با محدودیت زمانی است نیروهای کپی شده دقیقا مثل نیروهای اصلی هستند با این تفاوت که آبی و روح مانند هستند و طول عمر محدودی دارند.
اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب  ...

clone spell

طلسم کلون چهار لول دارد که لول 4 آن ، 44000 اکسیر برای ساخته شدن نیاز دارد برای ساخت این طلسم ، نیازی به آپگرید کردن اسپل فکتوری نیست و در همان اسپل فکتوری لول 5 اضافه خواهد شد.  این طلسم 4 سطح دارد که در هر سطح به ترتیب به اندازه فضای جای گیری 20 و 25 و 30 و 35 سرباز تولید می کند.برای مثال در سطح 1 ، پنج ویزارد تولید می کند همچنین بیاد داشته باشید این اسپل دقیقا هرچه در آن وارد شود را کپی نمی کند ، بلکه مثلا فقط یک جاینت در آن وارد شود شروع به کپی میکند تا ظرفیت (20 تا 35 عدد) تکمیل شود.


لول مکس این طلسم مدت 7 ثانیه دوام دارد و از هر سرباز 8 سرباز دیگر ظاهر می شود ! سرباز هایی که با این طلسم ظاهر می شوند پس از دریافت کمترین صدمه میمیرند! آپدیت این طلسم بدین صورت است که در تاون هال 10 تا سطح 2 و بقیه در تاون 11 قابل ارتقا می باشد.

طلسم کلون

طلسم کلون روی همه سرباز ها به جز قهرمانان (بربرین کینگ و آرچر کویین و گرند واردن) اثر میکند و 4 فضا در اسپل فکتوری اشغال می کند! یعنی به اندازه 2 عددطلسم معمولی.



جدول هزینه ساخت و ارتقاء طلسم شبیه سازی (Clone Spell)


آزمایشگاه مورد نیاز برای ارتقاء زمان ارتقاء هزینه ارتقاء(اکسیر) هزینه ساخت(اکسیر) ظرفیت دو برابر سازی سطح
N/A N/A N/A 38.000 20 1
8 8روز  5.000.000 40 .000 25 2
9 10روز 7.000.000
42.000 30 3
9 14روز 9.000.000 44.000[ 35 4

منبع کلش اف کلنز

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      کدوم بازی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس