<

دانلود نسخه بینهایت جم کلش اف کلنزCoCBuilder (ورژن 7.200.13)

 نسخه های هک کلش اف کلنز CoCBuilder

دانلود نسخه بینهایت جم کلش اف کلنزCoCBuilder  (ورژن 7.200.13)

CoCBuilder
اپدیت 1 مهر 94
(ورژن 7.200.13) 

مخصوص اندروید 

نسخه هک شده کلش آف کلنزدیگری را برای شما آماده کرده ایم بنام  CoCBuilderکه در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند

نسخه بدون نیاز به روت و بدون نیاز به حذف نسخه اصلی کلش 

یعنی شما میتوانید دو  تا کلش همزمان روی یک گوشی داشته باشید


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

برخی از ویژگی های هک:

  • امکان چت آنلاین گولبال
  • امکان ساخت منطقه به شکل دلخواه بدون هیچ محدودیتی
  • امکان ساخت تمام سرباز ها و اسپل ها و بالا بردن لول آن ها
  • امکان حذف اسپل ها و سرباز ها
  • امکان اتک زدن سینگل
  • امکان اتک زدن گولبال
  • با قابلیت داشتنکلن
  • اضافه شدن Lightning Spell سطح 7

    اضافه شدن ۲۵ دیوار به تون هال ۱۰
    تغییر ظاهر دیوار سطح 11 به شکلی دیگر

    نکات مهم:
    • با توجه به این که سرور این بازی از سرور اصلی جداست بنابراین خیلی پایدار نیستند و زمانی که سرور هاشون افلاین و یا شلوغ باشه وارد بازی نمیشه .پس اگه دید لود نشد در زمان های دیگه دیگه وارد بشید تا سرور انلاین و یا خلوت بشه.
    • کسانی که مپ براشون سیو نمیشه بعد از انجام تغییرات در بازی یا اپگرید و سایل و....

      یه گزینه به شکل دست سمت راست تصویر هست بزنند.بعد گزینه edit layout را برنند و بعد هم save را بزنید 

    • این نسخه ها هیچ اسیبی به کلش اصلی وارد نمیکنه وبیشتر برای سرگرمی وتمرین میباشد

    • این نسخه های با اندروید 5و بالاتر سازگار نیست و نصب نمیشه

    اطلاع از وضعیت سرور بازی :

    در صورتی که در قسمت بنر بازیOnlineنوشته شده باشد بازی را اجرا کنید و وارد شوید و در صورتی کهOfflineنوشته بود ، نمی توانید به بازی وارد شوید و در ساعتی دیگر مراجعه کنید

    راهنمای دانلود بازی از سرور اپلود بوی...
    • از پنجره باز شده در قسمت سمت چپدانلود کندیا کم سرعترا انتخاب و کلیک می کنیم
    • دایره ای ظاهر می شود که زمان است که در حدود 50 ثانیه است و بصورت معکوس کم می شود و صبر می کنیم تا صفر شود.
    • بعد از صفر شدن به جای دایره دکمه ای ظاهر می شود تحت عنوان " ایجاد لینک دانلود " روی آن کلیک می کنیم
    • کمی پایین تر از صفحه دکمه ای ظاهر می شود بنام " دانلود فایل " که با کلیک بر روی آن فایل را می توانید با سرعت دانلود کنید




     فرمت : Apk اندروید 4.0.3 و بالاتر
    حجم : 47 مگابایت

    CoCBuilder

    نظرات (۲۴)

      • پاسخ:

        سلام بعد از خرید لینک دانلود نمایشداده میشود
    1. باسلام حوضارگرامی من پسرخوبی هستم خخ لطفایه کاری کنیدمن قوی شم میخوام این جم بینهایت رادریتفت کنم لطفاراهنمایی کنیدمن خیلی دوستدارم بازی کنم خواهشن من ازتون ممنونم جوابمم بدیدلطفاخواهشن دوستون دارم
    2. سلام من دوست دارم قوی باشم اطفایک کاری بگیدکه من بکنم که بتونم جم زیادپول زیتداکسیرزیتدودراک زیادداشته باشم لطفاجوابموبدیدممنون

    3. سلام سایتتون عالیه فقط یه سوال چرا وقتی میزنم دانلود میگه سایت یا وب دردسترس نمیباشد
      • پاسخ:

        چون دیگه رایگان نیست
    4. سلام تو کلش واقعی من همه سربازامو ریختم چندثانیه ام بودم قطع شد بعد سربازام کامل نرفت جواب بدید ممنون😃😃😃😃😀😀😀😀😀😀
    5. سلام من دیگه مشتریتون شدم اگه میشه لطف کنید به  سازندگان بازی کلش اصلی کلش اف کلنز بگید بازی رو مثل قبل کنن ممنون
    6. سلام میخواستم بدونم میشه اون نسخه ای که توش تون ۱۱ هستش رو رایگان کنید یا مثلا یکم بعد رایگانش کنید ممنون
      • پاسخ:

        شاید در اینده رایگان شد
    7. سلام میخواستم بدونم چرا اسپل بعضی وقتا تو گاد اف جم و بقیه ی هک های کلش  حاضر نمیشه?ممنون جفت وبلاگاتون قشنگن
      • پاسخ:

        سلام بازی دارای باگ میباشد شاید در آپدیت های بعدی رفع بشه
    8. سلام من اف اچ ایکسو میریزم نمیاد لطفا بنر بازی کلش هک شده god of gemرو بزارید هروقت تونستید ممنون😀😀😀😀😀😀
    9. سلام وبلاگتونو دوست دارم هم بنر بزارین هم بگین چجوری ببینم بنر هارو عاشق وبلاگتونم😉😉😉😉😉😃😃😃😃
      • پاسخ:

        سرم خلوت شه میزارم 
    10. سلام میتونم بدونم بنر بازی گاد اف جم و کوک بویلدر کجاست اخه من خیلی خیلی کم میتونم وارد شم ممنون عاشق وبلاگتونم بازم ممنون😉😉😉😉😉😉😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
      • پاسخ:

        بنرش میزارم اگه وقت شد
    11. سلام وبلاگ تون قشنگ تر شده دیگه اون استفاده نمی کنید توی اون وبلاگ نظر دادم نزاشتید همیشه میزاشتید نظر من این وبلاگتون عالی اون عالی از زحمت ممنون علیرصا جان  من امیر هستم سیزده همیشه طرف دار سایت تون هستم
      • پاسخ:

        سلام امیر جان
        ممنون نظر لطف شماست
        امیر جان نظرات زیاد شده وقت نکردم همه رو  جواب بدم وگرنه همه نظرات پاسخ داده میشه 
        این وبلاگ میخوام بیشتر مطالب اموزشی بزارم اون یکی وبلاگ اختصاص دادم به نسخه مود شده  

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کلش اف کلنز

    مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

    پيشنهاد سردبير

    نويسندگان

    پربحث ترين ها

    پيوندها

    دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس