<
۸

اموزش قدم به قدم بازی کلش اف کلنز(clash of clans)

 اموزش بازی کلش اف کلنز

اموزش قدم به قدم بازی کلش اف کلنز(clash of clans)


آموزش کامل بازی کلش اف کلنز از مبتدی تا پیشرفته به صورت کامل

Clash of Clans کلش آف کلنز خیلی خوبه این بازی در ۲ اوت ۲۰۱۲ برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد. این بازی همچنین برای اندروید در 30 سپتامبر ۲۰۱۳ در کانادا و فنلاند و نهایتاً در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ در گوگل پلی به صورت بین‌المللی برای این سیستم عامل منتشر شد.

برای دیدن اموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود بازی

برای دریافت نسخه اندروید پیشنهاد می‌شوداز اینجا اخرین ورژن بازی دانلود نمایید تا در به روز رسانی‌های بعدی به مشکل بر نخورید  برای نسخه iOS هم می‌توانید از Cydia برای گوشی‌های جیلبریک شده و یا با استفاده از نرم‌افزارiToolsبرای غیره آن ازاین لینکدانلود و نصب نمایید.


مقدمه و نکات اولیه بازی برای تازه کارها:

درکل در بازی“حمله‌ی قبال” (Clash Of Clans)شما یک دهکده دارید که ساختمان اصلی (Town Hall) دارد و منابع اکسیر (Elixir) و طلا (Gold) در ابتدا و بعدها منابع دیگری مانند اکسیر سیاه (Dark Elixir) هم دارید که از آنها برای بدست آوردن منابع اولیه مورد نیاز سایر ساختمان های نظامی و دفاعی و … استفاده می کنید. اگر بازی را برای بار اول اجرا کنید تا مرحله ای به شما قدم به قدم آموزش داده خواهد شد که یک توپ (Canon) کنار ساختمان اصلی گذاشته تا از دهکده دفاع کنید، سپس به Goblin ها حمله می کنید تا شیوه حمله کردن را یاد بگیرید و بعد از آن انبار منابع (Storage) را می سازید و ساختمان اصلی را دوبار Upgrade می کنید. تا اینجا همه چیز باید بصورتی که خانم آموزش دهنده می گوید انجام گردد. بعد از آن بازی دست شماست. اول بازی توصیه اکید می کنیم تا با زدن دکمه Setting در پایین بالای Shop که علامت چرخ دنده هست بر روی Google+ Sign in و Link a device کلیک کنید تا با اکانت گوگل شما بازی Sync شده و همیشه ذخیره گردد تا درصورتی که بعدها بازی پاک شد یا گوشی را عوض کردید مجبور به بازی کردن از ابتدا نباشید!‌ این مشکل رایج بسیاری از بازیکن هاست که بعدها دچار آن می شوند و راهی برای بازیابی اکانت وجود ندارد. در ادامه بازی با نحوه درست بازی کردن در این بازی بیشتر آشنا خواهیم شد ولی این را به یاد داشته باشید، در این بازی به هیچ وجه از Gem تا خریدن کارگر (Builder) سوم استفاده نکیند! چون اگر در ایران باشیم نمی توان Gem خریداری کرد و بعدها به کارگر سوم خیلی نیاز پیدا خواهیم کرد که از دست دادنGemیعنی سرعت بسایر کم بازی در مراحل بعدی. وقتی شما به یکی حمله می کنید بر اساس رتبه ای که دارید و طرف مقابل دارد Trophies یا غنائم نصیب شما می شود یا از دست می دهید که این غنائم پس از بازسازی Clan Castle یا ساختمان قبیله و وارد شدن به یک قبیله به درد می خود و همچنین در گروه بندی شما که بعدها به آن اشاره خواهد شد. یک مطلب مهم هم که باید در این بخش آموزش به آن اشاره کنیم آنلاین بودن بازی هست! یعنی همانند شما یا شاید یکی از شما قویتر حریف شما باشد!‌ پس هیچ موقع حمله یا دفاعی را ساده نگیرید. در این بازی سه نوع روش کلی برای بازی وجود دارد: ۱- حمله ۲- دفاعی ۳- مزرعه داری که در زیر به آنها اشاره می شود.

۱- حمله یا Attack: این نوع بازی زمان زیادی را می خواهد چون در آن شما باید اکثر اوقات آنلاین باشید و از حلمه به سایرین منابع بیشتری را به دست آورده و ساختمان های خودتان را Update کنید.
خوبی این روش:سرعت رشد دهکده بالاست .
بدی این روش:زمان آنلاین بودن بیشتری را می‌خواهد و تجربه بازی باید در حد متوسط به بالا باشید و برای ابتدای بازی خوب نیست.

۲- دفاعی یا Defense: در این نوع بازی شما وقت زیادی برای حمله و بدست آوردن منابع ندارید و از طرفی Trophies را هم نمی خواهید از دست بدهید که حالت دفاعی برای این مواقع بهترین هست.
خوبی این روش:نسبت از دست دادن Trophies و منابع از سایر روش ها کمتر است.
بدی این روش:سرعت رشد دهکده پایین می باشد.

۳- مزرعه داری یا Farming: یکی از استراتژی ترین نوع بازی که شما با سیاست هایی در عین بازی کردن به حالت دفاعی کمترین منابع را از دست می دهید ولی در این حالت نباید انتظار داشت که Trophies هم کمتر از دست برود. ولی در این حالت که بسیار به حالت دفاعی شبیه هست شما منابع کمتری از دست می دهید که برای رشد کمی بهتر است.
خوبی این روش:سرعت رشد متوسط می باشد.
بدی این روش:نسبت از دست دادن Trophies به منابع بیشتر است.

در ادامه مطالب و مخصوصا در بخش چینش برای هر یک از این سه نوع بازی چینش های متفاوتی را به شما یاد خواهیم داد و مطالب کاملتری را خواهیم گفت.


نکات مهم و کلی برای هر سطح از تالار شهر یا Town Hall:

همیشه بیاد داشته باشید گزینه های مهم برای افزایش سطح (Upgrade) در بازی به ترتیب منابع (معدن طلا و سپس اکسیر)، دفاع (اول دیوار و بعد توپ و قلعه ها و …) بعد از آن نظامی‌ (پادگان، کمپ نیروها و …) و در آخر تالار شهر (Town Hall) می باشد. دقت کنید در اینجا برای مواردی چون پرچم و مجسمه و گل و موارد مشابه که هیچ فایده ای ندارند اولویتی قرار داده نشده است! چون همه آنها منابع را می گیرند و فایده ای هم ندارند! همچنین گزینه تالار شهر در آخر گفته شده است و توصیه اکید می شود در آخر و زمانی این کار را انجام بدهید که گزینه ای برای بالا بردن سطح ندارید. دلیل آن هم مشخص هست، با بالا بردن سطح تالار نسبت به هم رده های خودتان (بر اساس لیگی که در آن هستید و آن هم بر اساس غنائم یا Trophies هست) درصد کمی را در جنگ ها به دست میاورید، که برای شروع جنگ هم از شما پول زیادی را می خواهد! همچنین با بالا بودن سطح ها قبل از بالابردن سطح تالار شهر باعث می شود پس از بالابردن سطح آن و باز شدن موارد جدید وقت برای موارد جدید با نیرو و تولید بالا گذاشته شود تا برعکس این مورد! نکته های دیگر برای سه نوع بازی که در بالا به آن اشاره شد در بازی بصورت حمله شما باید تمرکز خود را برای نیروها و بالا بودن سطح آنها در Laboratory کنید و سطح پادگان (Barracks) و کمپ نیرو (Army Camp) و در کنار آن سطح انبارها را بالا نگه دارید تا در جنگ ها غنائم از دست ندهید. در نوع دفاعی دیوار ها و قلعه های دفاعی و بودن تالار شهر در مرکز نقشه از مهم ترین مراحل بازی باید قرار گیرد. در نوع مزرعه داری هم بودن تالار شهر در کنار!‌ شاید این سوال به ذهنتان بیاید که اگر در بیرون باشد که همش بازنده می شویم! بلی!‌ ولی با هر بار نابودی تالار شهر که دوباره می توان آن را احیا کرد، شما 12 ساعت سپر دفاعی (Shield) رایگان بدست میاورید که با تولیدات بالای طلا و اکسیر می تواند کمک زیادی به شما بکند.

۱- عدد بالا سمت چپ یا Trophies چیست و برای چه استفاده می شود؟

این عدد نشان دهنده غنایم جنگی بدست آمده می باشد که در موقع حمله به یک نفر از آن گرفته شده و به شما داده می شود و یا برعکس وقتی کسی به شما حلمه کند و شما ببازید غنائم شما به آن شخص واگزار می شود. در موقع دفاع پس اگر شما پیروز شوید نه تنها غنایم شما از بین نمی رود بلکه غنایم شخص حمله کننده هم به شما تعلق می گیرد. این عدد اگر به 1250 برسد به شما 450 عدد Gem رایگانتعلق می گیرد که اگر 50 عدد هم داشته باشید یک کارگر اضافه می توانید تهیه کنید. از عدد Trophies برای رده بندی لیگ قهرمانی هم استفاده می شود و همچنین برخی قبله ها محدودیت هایی برای ورود دارند که این محدودیت همان عدد غنایم شما می باشد.

۲- در موقع حلمه چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟ منابع بالا یا Trophies بالا؟

این بسته به نوع بازی شما که در بخش اول آموزش به سه نوع آن اشاره کردیم و نیاز آن لحظه شما بستگی دارد. برای مثال می خواهید قلعه کماندار (Archer Tower) را افزایش سطح دهید و به 500هزار طلا نیاز دارید و طلای شما 400هزار هست. پس دنبال دهکده ای باشیم که می توانیم از آن طلای راحت تر و بیشتر با نیروی حاضر بدست بیاوریم. همیشه موقع حمله ابتدا چند نیروی ارزان مانند Barbarian را در مسیر بگذارید تا اگر بمب یا تله ای وجود داشته باشد نیروی کم و ارزانی را از دست بدهید و بعد با نیروهای قوی و دیوار شکن ها وارد عمل بشوید. دقت داشته باشید با غول (Giant) و دیوار شکن (Wall Breaker) ضدهوایی های موجود را نابود کنید و پشت غول ها Healer قرار دهید تا با خیال راحت تمامی نیروهای دفاعی را نابود سازد سپس با کماندار (Archer) یا Goblin ها که سرعت بالایی دارند انبارها و منابع فرد را خالی کنید. برای بدست آوردن 1250 عدد از Trophies که 450 Gem رایگان به همراه دارد باید موقع حمله به نوع مزرعه دارها حمله کنید که تالار شهر را در بیرون از دهکده قرار داده اند.

۳- در بازی چطور Gem رایگان و کاملا مجانی بدست بیاوریم؟ آیا هک این بازی ممکن هست؟

این را بدانید تمامی روش هایی که برای هک بازی در اینترنت هست مخصوصا برای نوع اندروید دروغین و ناکارآمد هست (برای بدست آوردن منابع و جم) که وقت شما را می گیرد و نتیجه ای ندارد! ولی تنها یک هک برای اندروید موجود می باشد که در هر دستگاه اندرویدی قابل نصب نیست و تنها بر روی گوشی های روت شده نصب می شود. (آموزش تصویری و دانلود این هک) در این هک شما می توانید در حملات منابع زیر عدد دلخواه را رد کنید و به بعدی بروید (هزینه بعدی کم می شود)مشکل صفحه بیکار امندن و پیغام بازی مبنی بر ریلود دوباره را حل کنید و مهم تر از همه آن در Scout کردن Clan Wars می توانید بصورت نامحدود به بازیکنان حریف حمله کنید. (آموزش این بخش) ولی بدون نرم افزار هک و در کل برای بدست آوردن Gem در بازی Clash of Clans چند راه هست که در زیر بیان شده است:
۱- تمیز کردن اطراف دهکده از درختان، بوته ها و موارد مشابه که از شما منابعی بین 250 الی 20000 از طلا و اکسیر می گیرد و در عوض شاید یک الی 5 عدد Gem رایگان برای شما بدهد. (جدیدا در سطوح بالا تا ۷ Gem هم داده می شود.)

۲- انجام دادن مامویت هایی که در بالا زیر Trophies دکمه آن وجود دارد (Achievement ها) که از بالا بردن سطح تالار شهر و انبارها و تمیز کردن اطراف گرفته تا بردن غنایم که از 5 الی 450 جواهر (Gem) رایگان به همراه دارد.

۳- بودن در سه قبلیه برتر هفته که برای شما 200هزار Gem رایگان بهمراه دارد و همچنین رفتن به لیگ کریستال و بالاتر از آن که یکی از سخت ترین کارهای بازی هست ولی ناممکن نیست!

۴- و در آخر پرداخت هزینه به یورو یا دلار که اگر لیست ها را نگاهی بیندازید و با وضع دلار و یورو در ایران فکر نمی کنم مایل به خرید Gem باشید!

۴- بهترین چینش ساختمان های بازی چگونه باید باشید تا کمتر مورد حمله واقع شویم؟

این مورد هم بر اساس نوع بازی شما از سه نوع گفته شده است که بهترین منبع را گوگل معرفی می کنیم! برای مثال من به دنبال چند چینش برای بخش مزرعه داری هستم در صفحه گوگل عبارت “clash of clans town hall 5 farming base” را جست جو می کنم. مشاهده می کنید که نام بازی و سطح تالار شهر و نوع بازی بسایر مهم هست. یک مثال دیگر عبارت “clash of clans town hall 5 defense base” را برای بازی دفاعی و سطح 5 از تالار شهر جستجو می کنیم. برای نوع حمله لازم به نوشتن نیست اکثرا. دقت کنید نوع بازی در هر زمان می تواند متغیر یا حتی آمیخته ای از هم باشد!

۵- معنی کلماتی که در گفت گوی بین قبلیه گفته می شود مانند np ، yw یا lol یعنی چه؟

این کلمات اختصاری که در بازی های آنلاین بخاطر کمبود وقت برای نوشتن کامل کلمات استفاده می شود و در چت کردن متنی انگلیسی هم رایج شده است را می توانید از سایتUrban Dictionaryجستجو کنید. برای مثال اگر np را بزنید برای شما می نویسد not problem و موارد مشابه به همراه مثالی از آن.


۶- چگونه در بازی نام خود را عوض کنیم؟ یا یک نام خاص را بگردیم؟
سوال بسیاری از بازیکن ها که ابتدای بازی وقتی نام آنها پرسیده می شود نوشته زیر آن را نخوانده اند که به هیچ وجه بعدا نام بازیکن عوض نمی شود! و در مورد سوال بعدی که فعلا نمی توان نام بازیکنی را جستجو کرد ولی این قابلیت در دستورکار سازنده برای نسخه های بعدی هست.

۷- آیا می توان بازی Clash of Clans را در کامپیوتر بازی کرد؟

بله! ولی این را حتما اول بخوانید، سازنده بازی این کار را ممنوع اعلام کرده و گفته در صورت شناسایی بازیکنانی که از کامپیوتر استفاده می‌کنند اکانت آنها بن خواهد شد.ولی از طرفی بازی در کامپیوتر بخاطر پردازنده قوی و صفحه بزرگ آن بسایر دلنشین تر از نسخه گوشی هست (برای برخی ها که با ماوس بجای تاچ راحت تر هستند) برای این کار ابتدا نرم افزارBlueStacksرا دانلود و نصب نمایید. (برای نداشتن مشکل حتما و حتما از نسخه روت شده باید استفاده نمایید) سپس با باز کردن آن یک تبلت اندرویدی با نسخه 4 به بالا در دست شماست که می توانید با لینک اولیه برای اندروید از همینجا فایل نصبی اندروید را دانلود و بازی کنید. طریقه ادامه دادن بازی در این نرم افزار و رفع مشکل اکانت گوگل در آن در سوال بعدی اشاره شده است.

۹- در بازی می شود به شخص خاصی حمله کرد؟
در بازی به دو نفر می توان حمله کرد، یکی برای انتفام که از لیست حمله های شما هست و برای شما حمله کرده است که در این حالت می توانید ذخایر شخص را دیده و در موقع مناسب حمله کنید. و شخص دوم بصورت رندم در هم لیگ شما و غیر هم قبیله شما انتخاب می شود. پس تنها در حالت اول که شخصی به شما حمله کرده بود می توانید به آن حمله کنید.


۱۰- چطور در بازی به ما حلمه نکنند؟
در بازی اگر شما آنلاین باشید یا Shield فعال باشد، نمی توان به شما حمله کرد ولی در حالی که آفلاین باشید وShieldشما فعال نباشد می توان به شما حمله کرد. ولی شما می توانید حالت ساختمان ها را به صورتی بچینید که کمتر به شما حمله کنند. شاید سوال دیگر پیش بیاید که اگر گوشی کلا روشن بماند دیگر کسی نمی تواند حمله کند؟ خیر! با ده دقیقه دست نزدن به چیزی در بازی پیغامی ظاهر شده و وضعیت شما آفلاین می شود.


۱۱- اگر بخوایم بازی را از اول شروع کنیم چطور اکانت قبلی را باید پاک کرد؟
برای این کار کافیست در گوشی اندرویدی یا نرم افزارBlueStacksبه بخش Setting رفته و در بخش Apps بازی Clash Of Clans را پیدا کرده و روی دکمه Clear Data کلیک کنید. حال دوباره بازی را اجرا کنید مانند اول کار آموزش خواهد داد و بعد از آن اگر اکانت گوگل داشته باشید و سینک شده باشد به شما اخطار می دهد که شما قبلا با این ایمیل تا فلان مرحله بازی کرده اید به آن مرحله از تاون هال بازگردد؟‌ اگر روی No کلیک کنید ذخیره قبلی بازی پاک می شود و بازی از 0 شروع خواهد شد. یا اگر خواستید ذخیره قبلی بماند و یک ذخیره جدید داشته باشید کافیست یک اکانت گوگل دیگر را مانند سوال ۸ اضافه کنید و در بازی وقتی روی Google+ کلیک می کنید اکانت جدید را بدهید تا در اکانت جدید بازی ذخیره گردد. در گوشی های iDevice ولی روش راحت و رسمی معرفی نشده و در اکثر روش های موجود ریست کل دستگاه هم لازم هست ولی روش های دیگری هم هر روز ارائه می شود 

۱۲- «آموزش انتفال بازی از iOS به Android و برعکس» در iOS قبلا بازی می کردم و الان وارد Android شده ام آیا امکان ادامه بازی هست؟
در iOS بازی در Game Center اپل ذخیره می شود و در اندروید در اکانت Google Plus که نمی توان از طریق ایمیل یکسان سازی (Sync) انجام داد ولی با استفاده از کدی که در بازی به شما می دهد می توانید بین اندروید و iOS ارتباط برقرار سازید. برای این کار در دستگاه قدیمی وارد تنظیمات بازی شده و Link device را بزنید. اگر اکانت گیم سنتر یا گوگل شما تعریف شده باشد از قبل از شما سوال می پرسد این دستگاه قدیمی هست (Old) یا جدید‌ (New) که شما قدیمی را می زنید و یک کد برای مدت 5 دقیقه به شما می دهد. در دستگاه جدید به تنظیمات رفته و لینک تو دیوایس زده و اینبار گزینه جدید را می زنیم و کدی که در دستگاه قدیمی داده را وارد می کنیم یا از شما بپرسد می خواهید Town Hall شماره فلان را داشته باشید یا همین سری بازی در دستگاه جدید بماند؟ شما شماره قدیمی را تایید کنید. (برای مثال در دستگاه قدیمی شماره تاون هال 7 بوده و در دستگاه جدید 5 هست و می خواهیم ادامه 7 را بازی کنیم و در صورتی که سوال پرسید می خواهید به تاون هال 7 بروید و 5 پاک شود؟ تایید می کنیم.)

۱۳- جنگهای قبیله ای Clan Wars چیست و چگونه انجام می شود؟ 

در نسخه جدید قابلیت جنگ در بین قبیله ها افزوده شده که در آن لیدر یا کو-لیدر قبیله ای که اعضای آن بالای ده نفر می باشند در سمت چپ بر روی آیکون جدید جنگ قبیله ای کلیک کرده و دکمه استارت را می زند، پس از کمی در بین قبیله های هم رده جست جو خواهد شد و یک قبیله برای جنگ انتخاب می شود. بعد از آن کل جنگ در دو روز انجام می شود. در روز افراد داخل قبیله به هم دیگر کمک می کنند و قبلیه مناسب خود را برای دوستان خود اعلام می کنند و برای بهتر نابود کردن آن می توانند با Scout کردن آن فرد نقشه مناسب جنگی بکشند و پس از ۲۴ ساعت جنگ رسما شروع می شود و افراد هر قبیله با نیروهایی که از قبل دارند و از افراد هم قبیله کمک گرفته اند به جنگ می پردازند و این جنگ های داخل قبلیه ای با جنگ های قبلی قرق دارند و در آن از تروپی شما کم نمی شود و حتی اگر Shield دارید از بین نمی رود، از منابع شما کم نمی شود و در صورتی که در وسط جنگ Surrendered کردید نیروهایی باقی مانده از بین نمی روند (تا این نسخه که تست کرده ایم) ولی در این جنگ منابعی بر اساس حمله هایی که انجام می دهید ذخیره می شود که در انتها اگر برنده جنگ بودید به شما تعلق می گیرد و در Clan Castle ذخیره می شود و هر موقع که دوست داشتید می توانید بعدا استفاده کنید و این منابع را هیچ وقت از دست نمی دهید. دقت کنید که در این جنگ ها به دنبال سه ستاره کامل باشید تا کل قبیله پیروز شود و چیزی برای شما برسد و تنها ۲ بار فرصت جنگ دارید و اگر به یک دهکده دو نفر حمله کنند بهترین آن محاسبه می گردد. پس اگر در قبلیه ای جنگ بود و عضوی از آن جنگ نکرد در انتها اگر قبله پیروز هم شود چیزی به آن فرد تعلق نمی گیرد.


۱۴- مقامات داخل قبیله از لیدتر تا الدر چیست و محدودیت کارهای آنها تا چه کارهایی می باشد؟
رئیس قبیله Leader نام دارد و دارای تمام امکانات مانند تغییرات در قبیله، عزل و ارتقای اعضا و … را دارا می باشد و بار اول سازنده قبیله لیدر می باشد ولی بعدها می تواند یک شخص دیگر با لیدر کند و یک قبیله یک لیدر دارد. معاون لیدن Co-Leader نام دارد و کو لیدرها فقط نمی توانند کولیدر و لیدر را انتخاب کنند و سایر موارد را دارا می باشند. در انتها Elder دارای یک ویژگی آن هم بیرون کردن اعضای عادی (الدر نمی تواند الدر به بالا را بیرون کند) و دعوت از افراد دیگر به قبلیه هست.

۱۵- جعبه جواهر (Gem Box) موجود در بعضی دهکده ها چیست و چطور بدست آوریم؟

این جعبه همانند بوته ها (Bushes) و درختها (Trees) در دهکده ها ظاهر می شود و با گرفتن اکسیر از شما آن را از بین می برد و در بوته ها و درختها نهایتا 7 جم می توان بدست آورد ولی در این جعبه های جدید ۲۵ الی ۳۰ جم وجود دارد و در هر دهکده یکی می تواند در یک زمان باشد. راهی برای دست آوردن آنها نیست و بصورت رندم در دهکده ها می تواند ظاهر شود ولی تجره ثابت کرده در دهکده هایی که جم کمتری دارند بیشتر ظاهر می شود.

۱6- آیا می توان در یک دستگاه دو یا چند اکانت داشت و با آنها بازی کرد؟
بله می توان. ولی اینطور نیست که همزمان با این اکانت ها بازی کرد. البته در تبلت های Multi-user دار می توان بدون مشکل چند اکانت برای خود تبلت اضافه کرد و در هرکدام بازی را نصب و اکانتی با GMail ی جدا به آنها داد. ولی اگر دستگاه شما مالتی یوزر نیست کافی هست به تعداد اکانت هایی که می خواهید Google Account اضافه کنید (از بخش تنظیمات دستگاه) و در موقعی که می خواهید اکانت خود بازی را عوض کنید از Setting و Apps به بازی Clash Of Clans رفته و آن را Clear Data کنید. بازی از اول شروع می شود و در موقع شروع بالا روی Sign In کلیک کرده و اکانت مورد نظر را می دهید. هر دور که Clear Data کنید بازی فراموش می کند متعلق به کدام اکانت گوگل است و شما می توانید با چند اکانت گوگل بازی کنید.

۱7- «آموزش انتقال اکانت» طریقه انتقال اکانت در نسخه اندروید چگونه هست و شرایط آن چیست؟
توجه» لینک دیوایس کردن بازی که در یک اکانت جیمیل هست به اکانت دیگر جیمیل انجام پذیر نمی‌باشد و سازنده بازی این کار را ممنوع کرده است. برای انتفال اکانت قانونی باید از یک اکانت جیمیل در دو گوشی استفاده شود (ولی نمی توان همزمان با یک اکانت بازی کرد! حتما باید یکی از بازی خارج گردد تا گوشی دیگر بتواند با آن اکانت بازی کند) شیوه کلی هم به این صورت هست که با صفر کردن بازی در دستگاه مقصد (آموزش در سوال 11) بازی که در آن هست پاک می شود و با افزودن اکانت جیمیل گوشی مبدا در تنظیمات گوشی و ورود به بازی و Sign شدن با اکانت جیمیل مبدا. که در این روش ایمیل و رمز مبدا کلا به مقصد داده می شود.

18- «سوال  عوض کردن مکان بازی» چگونه Global را به ایران یا مکان دیگر عوض کنیم؟

این مورد بر اساس اولین ورود شما و آی پی شما انتخاب می شود، وقتی گلوبال شما مثلا امریکا باشد و دوستتان در بخش ایران (IR) چیزی در چت بنویسید شما مشاهده نخواهید کرد، در لیگ ها و تاپ های ایران نخواهید بود. برای رفع مشکل فقط یک بار می توانید اقدام نمایید که برای انجام آن به تنظیمات (Setting) رفته، در پایین صفحه روی Help and support کلیک نمایید. در صفحه جدید روی گزینه آخر یعنی Report an issue کلیک و گزینه Other problem را انتخاب نمایید. با این گزینه باید نرم افزار ارسال ایمیل را داشته باشید که با آن متن مورد نظر یعنی متن زیر را برای سازنده ارسال نمایید تا اصلاح نماید:

Hello, I connected first time from none Iran IP and now I’m always in Iran and want to change my location in global to IR, Thanks.

دقت نمایید این عوض شدن مکان ممکن است تا چند روز دیگر انجام شود و باید صبر نمایید.






نظرات (۸)

    • پاسخ:

      سلام
      چون این پست بروز رسانی نشده ربات برای خیلی وقت پیش است
    • پاسخ:

      سلام
      چی دانلود نمیشه ؟
  1. لطفا جواب بدید من یک هک کلش خریدم پول هم کم شد ولی لینک نیومد لطفا به ایمیل 
    ary.karampoor@gmail.com
    بفرستید
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
    • پاسخ:

      سلام چه برنامه ای؟
  2. سلام چرا بازی های باز نمیکنه هی میگه خطای اتصال ماکه به این بازی پول دادیم‌ اخرشم اینومیگه .
    • پاسخ:

      سلام  سرورهای مختلف قرار دادیم که اگه یک سرور افلاین شد از سرور دیگری استفاده کنید
  3. mhrsanakrymy948@gmail.com

    باسلام.من این نرم افزار رو به قیمت15 هزارتومان خریدم.خداشاهده که 2تا بسته 20 هزارتومنی هم تکون کردم که این نام افزارو باز کرد.دخالت که نصبش کردم باز نمیشه.خواهش میکنم درستش کنید.و پیغام مخرب بودن میزنه.
    • پاسخ:

      سلام  قیمت این محصول در سایت ما 4500 تومان  ! شما از سایت دیگه خرید کردید مشکلاتتون هم همونجا مطرح کنید موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس