<
۰

۷ مرحله ی ابتدایی در حمله به هر بیسی

 اموزش بازی کلش اف کلنز

۷ مرحله ی ابتدایی در حمله به هر بیسی



 ۷ مرحله ی ابتدایی در حمله به هر بیسی

انتخاب بهترین جهت و اولین قدم ها برای حمله به یک بیس، همیشه یکی از سخت ترین و مهم ترین مراحل هنگام بازی کردنکلش آو کلنز است. اگر بتوانید این کار را طبق نکات ذکر شده در این مطلب انجام دهید، خیلی راحت تر می توانید ۳ ستاره را به دست بیاورید.

۷ قدمی که می خواهم در این راهنما برایتان توضیح دهم می توانند در اکثر استراتژی های حمله در Clash of Clans اعمال شوند. وقتی توانستید در هر کدام از قدم ها حرفه ای شوید، بعد می توانید خودتان در صورت لزوم خارج از برنامه در هر کدام از قدم ها عمل کنید.

این راهنما از کاربر Cl0uD، رهبر کلن Reddit.Omicron دریافت شده است.

چگونه حمله به بیس را در کلش آو کلنز آغاز کنیم؟

  • اگر شما در حال استفاده از سطح ۲ به بالای Golemn هستید و از Wizards/Witches/Valkyries در انتهای حمله استفاده می کنید، یا از Town Hall 8 برخوردار هستید و از حملات اژدها (Dragon) استفاده می کنید، می توانید از مراحل ۱ تا ۳ را رد شده و به آنها عمل نکنید.

قدم اول: برگرداندن نیرو های کلن به خارج

  • هرگز بیشتر از ۱۰ فضای اردوگاه ارتش را به خارج کردن نیرو ها اختصاص ندهید. اگر قلعه ی کلن در داخل بیس عمیق است و اغوا کردنش توسط زوج نیرو های طبیعی سخت، می توانید زوج های Hog Riders یا Balloons را برای انجام آن گسترش دهید. در آن زمان تمام نیرو های کلن خارج می شوند و نیرو هایتان حداقل یک دفاع را از بین برده اند. در اینجا می توانید چند ترکیب را ببینید:

  1. – ۱ دفاع = ۴ گراز سوار (Hog Rider)
  2. – ۲ دفاع = ۴ بالن (Balloon) و ۱ گراز سوار (Hog Rider)
  3. – ۲ دفاع + زوج بمب غولی (Giant Bomb) = 6 گراز (Hog)

  • استفاده از غول ها برای کشاندن نیرو های کلن به خارج، بد نیست اما در بعضی موارد غول ها نیاز دارند که دیوار ها را به منظور جذب نیرو های کلن از بین ببرند. گراز سوار ها (Hog Rider) و بالن ها (Balloon) می توانند این کار را بسیار آسانتر انجام دهند.
  • بعد از کشاندن آنها به بیرون، از چند نیرو برای کنار هم قرار دادنشان استفاده کنید و به طور ساده ۱ Poison Spell را روی گروه نیرو های دفاعی رها کنید. اگر نمی توانید از Poison Spell در جنگ استفاده کنید یا می خواهید بدانید کدام نیرو ها می توانند از یک Poison Spell جان سالم به در ببرند، باید منتظر آموزش های بعدی ما برای کسب اطلاعات بیشتر باشید.

قدم دوم: تانکر هایتان را به صف کنید

  • اگر از اژدها استفاده می کنید، می توانید از این قدم رد شوید.
  • تانکر ها، گالم ها (Golem)، Lava Hound ها یا حتی پادشاه بربرینتان (Barbarian King) هستند. اگر برای حملات زمینی گالم ندارید. به این گام اهمیت دهید؛ چرا که گام بعدی به شدت به نحوه ی قرار گیری تانکر هایتان بستگی دارد. قبل از استقرار تانکر هایتان، به خوبی فکر کرده و اطمینان حاصل کنید که آنها جذب ساختمان های مناسب خواهند شد و همان راهی که شما دوست دارید را ایجاد می کنند.

قدم سوم: نیرو های دودکشتان (Funnel) را به خط کنید

  • برای اغلب حملات زمینی TH 9، باید چند جادوگر (Wizard) را برای از بین بردن تمام ساختمان های خارجی استقرار کنید تا از قهرمانانتان از رفتن به اطراف بیس به جای رفتن به مرکز برای از بین بردن ملکه ی دشمن و ساختمان های دفاعی کلیدی، جلوگیری کنید. اگر با حمله های هوایی می روید، از مینیون ها (Minion) به جای جادوگر ها استفاده کنید.
  • همیشه دنبال فرصت ها برای استفاده از مینیون هایتان برای از بین بردن ساختمان های محافظت نشده در خارج از بیس باشید. وظیفه ی شما در این مرحله، این است که اجازه ندهید جادوگر هایتان (Wizard) بمیرند. در این مرحله شما باید دودکشتان (funnel) را ایجاد کنید؛ وگرنه چیزی بیشتر از یک برد ۱ ستاره به دست نخواهید آورد.

قدم چهارم: بیستان را کرک کنید

  • می توانید این قدم را اگر Town Hall 8 هستید یا از حملات هوایی استفاده می کنید، در نظر نگیرید.
  • وقتی دودکش را ایجاد می کنید، نوبت دیوار شکن ها (Wall Breaker) و استفاده از پرش/زلزله (Jump/Earthquake) است تا بیس را باز کنید. یک بمب اشباع می تواند دیوار شکن هایتان را بکشد، بنابراین همیشه WB های اضافی را در این مرحله گسترش دهید. (برای مثال، ۳ تا برای از بین بردن Skull Wall ها و ۴ تا برای Lego wall ها بگیرید). در ابتدای ۱ WB را برای تست کردن ساحل گسترش دهید. مطمئن شوید تانکر هایتان در مرحله ی دوم می توانند از دیوار شکن هایتان حفاظت کنند و همیشه به خمپاره انداز ها (Mortar) توجه کنید.
  • بعد از کار گذاشتن دیوار شکن ها و ساختن راه هایی برای تانکر هایتان برای رفتن به داخل بیس، نوبت رها کردن Jump Spell/Earthquake Spell بر سر راه دودکش (funnel) در مرکز است. بخاطر بروزرسانی جدید، تلسم زلزله (Earthquake Spell) بهترین ابزار برای کرک و باز کردن هر بیسی است.

قدم پنجم: ساماندهی نیرو های اضافی

  • اگر در Town Hall 8 هستید و یا از حملات هوایی استفاده می کنید، می توانید این مرحله را رد کنید.
  • نیرو های اضافی می توانند ساحره ها (Witch)، جادوگر ها (Wizard)، Valkyries یا نیرو های دیگر که می توانند وقتی شما مرحله ی چهارم را تمام کردید جای بگیرند، باشند. اگر از طلسم پریدن (Jump Spell) استفاده می کنید، این نیرو ها را قبل از رها کردن طلسم جایگذاری نکنید. سطح ۲ی Jump Spell به شما تا ۴۰ ثانیه می دهد، بنابراین نیازی نیست در کل عجله کنید.

قدم ششم: تلسم های پشتیبانی را گسترش دهید

  • شما می توانید این مرحله را اگر در Town Hall 8 هستید و یا از حملات هوایی استفاده می کنید در نظر نگیرید.
  • طلسم های پشتیبان (Support Spell) برای این جوخه بسیار مهم هستند. در اولین گام، اگر شما نیرو های کلن را نکشید، این همان جایی است که شما نیاز دارید آن کار را انجام دهید. در این مرحله می توانید از Rage یا Poison Spell استفاده کنید (IMO Poison Spell خیلی بهتر است). اگر از Valkyries استفاده می کنید، باید یک طلسم شفابخش (Healing Spell) را در این مرحله گسترش دهید.

قدم هفتم: از توانایی های قهرمانتان استفاده کنید

  • در استفاده از توانایی های قهرمانتان (Hero) اگر نیاز بود، در جنگ دریغ نکنید. کلش بازان گاهی اوقات آنها و توانایی هایشان را بعد از این مراحل ابتدایی فراموش می کنند. مطمئن شوید که از مهارت هایشان قبل از تمام کردن همه ی قدم ها در این راهنمایی استفاده کنید؛ مگر اینکه یک کلش باز نخبه باشید… .
  • در این مطلب ما ۷ نکته و ۷ گام که هنگام حمله به هر بیسی باید آنها را به یاد داشته باشید را ذکر کردیم. سعی کنید به طور کامل آنها را تغییر ندهید. قدم های بعدی شما صرف کردن گراز سوار ها (Hog Rider)، بالن ها، P.E.K.K.A ها و… و همه نیرو های اصلی حمله، رها کردن طلسم ها برای حمایت از آنها و… خواهد بود. همچنین استفاده از نیرو های پاکسازی (Cleanup) در انتهای حملات از قدم های بعدی شما خواهند بود.

.

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس