<
۱

کمان ایکس X bow

 کمان ایکس- X bow

کمان ایکس
 ساختمان کمان ایکس (X-Bow) ، ساختمانی پیشرفته و سطح بالاست که در سطح ۹ از ساختمان اصلی (Town Hall) قادر به ساخت این نوع ساختمان دفاعی خواهید بود.
یکی از برتری های مهم این سلاح دفاعی ، قابل نتظیم شدن است برای مثال شما می توانید برای این نوع سلاح هدف زمینی و یا هدف زمینی و هوایی تایین کنید. البته در حالت هوایی اهداف زمینی را نیز مورد هدف قرار می دهد ولی با برد کمتر

کمان ایکس همچنین قوی ترین سازه ی دفاعی است و به راحتی نابود نمی شود.


استراتژی دفاعی:
  • زمانی که می خواهید کمان ایکس بهترین بهره وری را داشته باشد نباید آن را در لایه های ابتدایی دفاعی خود قرار دهید. با توجه به اینکه کمان ایکس بیشترین محدوده ی تحت پوشش را در بین تمامی عناصر دفاعی داراست بهتر است پشت سایر سازه های دفاعی قرار بگیرد.(نزدیکی خانه ی اصلی یا ذخایر )
  • کمان ایکس با اکسیر پر می شود ، بنابراین یادتان نرود که هر چند وقت یک بار با اکسیر پر اش کنید چون در غیر این صورت کارایی ندارد و فقط فضا اشغال می کند!


استراتژی هجومی:
  • کمان ایکس هیچ گونه نقطه ی ضعف خاصی ندارد مگر اینکه در حالت " فقط اهداف زمینی " قرار گرفته باشد که در این صوت نیروی هوایی شما قادر به تخریب آن خواهد بود.
  • حال چگونه تشخیص دهیم که کمان ایکس دشمن در چه حالتی قرار دارد؟ اگر سر کمان در موازات زمین قرار گرفته باشد فقط توانایی مقابله با نیروی زمینی را دارد اما اگرمقداری به سمت بالا شیب داشته باشد دو کاره خواهد بود و نیروی هوایی شما هم در خطر خواهد بود.
  • برای از بین بردن آن همان استراتژی ای را به کار ببندید که برای توپخانه و برج ها به کار می برید. چند نیروی قوی و انحرافی همانند غول ها و پکا ها را برای سرگرم کردنش بفرستید سپس با استفاده از گروهی از کمانداران نابودش کنید.
  • زمانی که حمله می کنید نمی توانید متوجه شوید که کمان ایکس دشمن باز سازی شده یا نه. در حال حاضر هم راهی نیست تا بفهمید چه مقدار اکسیر در آن وجود دارد اما اگر کاملا خالی از اکسیر باشد می تواند با تماشا کردن متوجه این موضوع شد.

مشخصات


نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس