<
۰

معرفی کامل قهرمان جدید کلش آف کلنز گرند واردن ( Grand WARden)

 اموزش بازی کلش اف کلنز گرند واردن-Grand WARden

معرفی کامل قهرمان جدید کلش آف کلنز گرند واردن ( Grand WARden)

Grand WARden یا رئیس بزرگ قهرمانی است که به تازگی وارد بازی کلش اف کلنز شده ، در این پست میخوام یه اطلاعات تکمیلی در مورد این هیرو بدیم

Grand WARden هیرو جدید 20 لول دارد که هنگام رسیدن به تاون هال 11 میتوانید آنرا تهیه کنید . هزینه تهیه آن در ابتدا 6 میلیون اکسیر می باشد که با ارتقا هر لول نیز 500 هزار اکسیر به آن اضافه خواهد شد .

قدرت تخریب بر ثانیه او در لول 20 ، 110 است یعنی کمتر از یک ویزارد لول 4 . همچنین سلامتی او در لول 20 ، 1500 است یعنی از یک ارچر کویین لول 40(سلامتی:1630) هم سلامتی پایین تری دارد.


گرند واردن را می توان هم به حالت هوایی و هم زمینی تنظیم کرد.

 اگر در حالت هوایی باشد می تواند مانند یک هوگ از روی دیوار رد شود و اینکه از کدام دو حالت استفاده کنید بستگی به استراتژی حمله شما دارد که هوایی حمله کنید یا زمینی و اگر در حملات زمینی خود از او در حالت هوایی استفاده کردید نتیجه خوبی نمی گیرید چون او به سادگی هدف ایر دفنس ها و تله های هوایی قرار می گیرد.
گرند واردن دو نوع توانایی دارد ، یکی هاله ی زندگی اش ( این هاله تا شعاع 10 کاشی گرند واردن را پوشش میدهد) و دیگری که قابلیت قدرتی اش به نام ایترنال توم(Eternal Tome) است (که با ضربه شما رو آیکونش در اتک فعال می شود)


هاله زندگی گرند واردن چگونه عمل می کند؟

بستگی به سلامتی نیرو شما دارد ، این هاله سلامتی تمام نیروها را افزایش می دهد اما نه مثل هیلر و با محدودیت برای اطلاعات بیشتر درباره این هاله جدول آخر مطلب رو مشاهده کنید.


توانایی Eternal Tome چگونه عمل می کند؟

 این قابلیت با کلیک بر روی آیکون گرند واردن در اتک فعال میشود و به محض فعال شدن نیروهایی که در شعاع 10 کاشی هیرو یا همان هاله زندگی هیرو باشند آسیب ناپذیر می شوند.


توانایی Eternal Tome چقدر طول می کشد؟

در لول 5 گرند واردن این قابلیت به مدت زمان 3.5 ثانیه است و در لول 20 به مدت 5 ثانیه طول می کشد و به این صورت است که نیروهایی که در محدوده هاله زندگی او باشند به مدت زمان مورد نظر  آسیب ناپذیر می شوند و با وجود این قابلیت ها اگر شما در حمله های خود هر 3 هیرو را با هم استفاده کنید مطمئنا ترکیب کشنده ای ایجاد می شود...




او یک محدوده حمله ای 7 کاشی مرگبار دارد...

یکی از بزرگ ترین قابلیت های گرند واردن همین محدوده 7 کاشی است وقتی او در شعاع 7 کاشی یک ساختمان قرار گیرد شروع به حمله به آن ساختمان می کند به عنوان مثال شما می دانید که ارچر کویین چون دارای محدوده حمله ای خوبی است مزاحمت های زیادی در اتک ایجاد می کند اما محدوده حمله ای او 5 است در حالی که گرند واردن دارای محدوده حمله ای 7 است که یعنی برای حمله به یک ساختمان حتی عقب تر از ارچر کویین می ایستد.


عملکرد هوش مصنوعی گرند واردن چگونه است؟

اگر شما او را تنها بفرستید،در نزدیک ترین ساختمان قرار می گیرد و دفاعی ها به او حمله می کنند .اما اگر او را پشت نیروهای دیگر بفرستید وقتی او به نزدیک ترین ساختمان رسید هدف قرار نمی گیرد چون ابتدا نیروهای دیگر که در کنار او هستند هدف قرار می گیرند . پس بهتر است از این هیرو در بیشتر موارد به عنوان یک نیروی پشتیبانی استفاده کنیم . البته گاهی هم پیش می آید که احتمالا مجبور شوید از هیرو به عنوان نیروی مرد هدف دفاعی ها استفاده کنید و بیقیه نیرو ها پشتیبان باشند.


تفاوت در ارتقاء :

شکل ظاهری گراند واردن از ارتقاء 10 به بعد تغییر پیدا می کند.

در ابتدا موی بنفش او شبیه به ملکه کماندار است و کاراکتر چهره وی شبیه جاینت است ، او لباس سفید و بنفش می پوشد همراه با یک شنل کوتاه و یک یقه طلایی ترو تمیز دارد ! یک تاج سفید هم در سر دارد ، یک کتاب قطور در دست دارد و یک عصای بلند چوبی با کریستالی براق و جادویی در سر این عصای چوبی است.

از لول 10 به بعد تاج او از سفید به شکل طلایی تبدیل می شود.







 


نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس