<
۰

طلسم زلزله (Earthquake Spell)

 طلسم زلزله-Earthquake Spell

طلسم زلزله

یکی از اسپل های جدید بازی کلش آف کلنز اسپل زلزله است و شما در این پست آموزش استفاده از اسپل زلزله را در وار و قسمت فارمینگ آموزش میدهیم تا بیشترین کارایی را بتوانید از این اسپل مورد استفاده قرار دهید

اسپل زمین لرزه بر روی ساختمان ها (به جز مخزن ها) تاثیر دارد و به آن ها آسیب میزند. با توجه به سطح، از ۸٪ تا ۱۲٪ از مقدار باقی مانده ی سطح سلامت ساختمان را کم میکند

اسپل زمین لرزه، تاثیر ۴ برابری روی دیوارها داره و میتونه ساختمان های نزدیک به ویرانی رو نابود کنه.
به ادامه مطلب مراجعه کنید

روش استفاده از اسپل زمین لرزه:
شاید این سوال ایجاد بشه که با وجود اسپل لایتنیگ، چرا باید از این اسپل استفاده کنیم؟ جواب اینه که به دلیل نوع آسیب (درصدی بودن) برای آسیب زدن به ساختمان های مقاوم تر مناسب تر هست. دلایل بعدی هم اینه که نصف لایتنینگ جا میگیره، هزینه و زمان کمتری میبره، در منطقه ی اثرش (همون دایره) آسیب یکسان ایجاد میکنه (لایتنینگ در مرکز بیشترین آسیب رو ایجاد میکنه و هرچی از مرکز دور بشیم آسیب کمتره) و از همه مهمتر، روی دیوار ها تاثیر بسیار بیشتری داره.


تخریب دیوار ها :

با استفاده از ۴ اسپل زمین لرزه (حتی سطح یک) میتونید هر دیواری رو (حتی دیوار سطح ۱۱) رو تخریب کنید! مزیت این اسپل بر دیوار شکن ها این هست که اولا والبرکر ها ممکنه در راه کشته بشن، دوما ممکنه راه رو اشتباه برن و دیوار مورد نظر رو تخریب نکنن. برای تخریب دیوارهای داخل بیس عالی هست و مثل تصویر زیر، میتونه شکاف بسیار بزرگی در وسط بیس، جایی که رسیدن والبرکر ها به اون تقریبا غیر ممکنه، ایجاد کنه.


همچنین اسپل زمین لرزه، در نابود کردن محل های اتصال دیوارها و مخصوصا دیوار های دو یا چند لایه، بسیار موثر هست. (مثل تصویر زیر) که اینکار از طلسم رعد و برق بر نمیاد.


تخریب ساختمان ها :

بر خلاف دیوارها، استفاده از اسپل زمین لرزه روی ساختمان ها کاملا بیهوده و غیر کاربردی هست. برای نمونه، در عکس زیر، ۷ اسپل زمین لرزه روی یک Air Defense انداخته شده و سطح سلامت اون حتی به نصف هم نرسیده!


برای تخریب ساختمان ها، هنوز هم بهترین گزینه ی ممکن، اسپل لایتنینگ هست. شاید استفاده از اسپل زمین لرزه روی دیوارها، باعث ایجاد آسیب در ساختمان ها بشه و ادامه ی اتک آسونتر انجام بشه، اما استفاده از اون به تنهایی برای تخریب ساختمان ها غیر ممکن هست. نتیجه میگیریم اسپل لایتنینگ با وجود اسپل زمین لرزه یا پویزن، هنوز جایگاهشو حفظ خواهد کرد و استفاده از اسپل زمین لرزه برای تخریب ساختمان هایی مثل Town Hall، Air Defense، Mortar و Inferno Tower بی فایده هست.


نابود کردن خانه اصلی با اسپل زمین لرزه:
شاید به این فکر افتاده باشید که با اسپل زمین لرزه میشه به تنهایی تون هال رو تخریب کرد که در بالا توضیح دادیم غیر ممکن هست. مثال زیر رو در نظر بگیرید:

یک تون هال سطح ۱۰ با مقاومت ۵۵۰۰ و اسپل زمین لرزه سطح ۴ (تخریب ۱۲٪) و لایتنینگ اسپل سطح ۶ با مقدار تخریب ۴۵۰:


  • اسپل زلزله 660 سلامتی (HP)  کم میکند، پس 4,840 می ماند.
  •  580 سلامتی کم می کند، 4,260 می ماند.
  •  511 کم می کند، 3,749 می ماند.
  •  450 کم می کند، 3,299 می ماند.
  •  395 کم می کند، 2,904 می ماند.
  • 348 کم می کند، 2,556 می ماند.
  •  307 کم می کند، 2,249 می ماند.
  • 270 کم می کند، 1,979 می ماند.
  • 237 کم می کند، 1,742 می ماند.
  • 209 کم می کند، 1,533 می ماند.
  • 184 کم می کند، 1,349 می ماند.
نکات تکمیلی:

  • آسیب ایجاد شده توسط این اسپل، درصدی هست (اولین باره که از این نوع آسیب در بازی مشاهده میکنیم.) مثلا اگر یک تون هال سطح ۱۰ با مقاومت ۵۵۰۰ رو فرض کنید، یک اسپل زمین لرزه ی سطح ۴، میتواند ۶۶۰ مقدار آن را کم کند. وقتی که بخواهید برای دومین بار روی همان تان هال با مقاومت ۴۸۴۰ (که باقی مانده) بیندازید، فقط ۵۸۰ آسیب ایجاد میشود. در این حالت، نمیتوانید با ۱۰ تا اسپل زمین لرزه، هر تون هالی رو که میخواهید نابود کنید
  • اگر به جای دو اسپل آخر، از لایتنینگ استفاده کنیم، باز هم تون هال قابل تخریب نیست.
  • (میتونید برای فهم بهتر آسیب درصدی، مقدار آسیب ایجاد شده در اولین و آخرین اسپل رو مقایسه کنید. در عین یکسان بودنِ نوع اسپل، مقدار آسیب از ۶۶۰ به ۱۸۴ رسیده است.)
  •  اعداد بالا مربوط به تون هال سطح آخر بود، آیا میشه این کارو با تون هال های سطح پایین انجام داد؟ پاسخ همچنان منفی هست چون نوع آسیب درصدی هست وامکانپذیر نیست.
  • نتیجه اینکه تخریب تون هال فقط با اسپل، کاری غیر ممکن هست. مخصوصا با اقدام اخیر سوپرسل در رابطه با ایجاد مقاومت برای مخازن در برابر اسپل ها، امکان زدن تون هال با اسپل، غیر منطقی هست واین کار غیر ممکن است .
مشخضات

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس