<
۰

شیلد حمله و دفاع در آپدیت کلش آف کلنز

 اخبار کلش اف کلنز

شیلد حمله و دفاع در آپدیت کلش آف کلنز

بالاخره سوپرسل شروع به دادن پیش نمایش کرد و برای اولین بار هم شیلد حمله و دفاع در آپدیت کلش آف کلنز را رونمایی کرد که میتواند به نوعی یکی از خصوصیات آپدیت جدید بازی باشد و روند بازی را به کلی تغییر دهد.

شیلد حمله و دفاع در آپدیت کلش آف کلنز

البته قبلا هم سوپرسل گفته بود چه آن هایی که تاون هال پایین هستند و چه آن هایی که مکس لول هستند تحت تاثیر آپدیت جدید قرار خواهند گرفت و این یک بازی برای تمام بازیکنان است و نمیشود دو دستگی در بازی رخ دهد.

یکی از مسائلی که در بازی تاثیر گذار است و در بروز رسانی ها و آینده بازی تاثیر گذار است و هر روز با آن نیز سرو کار داریم شیلد است و سیستم شیلد یک کار پیچیده و ظریف است که شامل یک بسته گسترده و تغییرات بزرگی است که برای دفاع عادلانه تر روستا طراحی شده است و به بازی انعطاف بیشتری می دهد و هدف آن این است که کاربران را به حمله های بیشتر تشویق خواهد کرد !

سیستم شیلد ( سپر ) بازنگری شده است و بهبود یافته است .

قبلا در چند پست در مورد جزئیات سیستم شیلد توضیحاتی داده شده بود که گفته شده بود شیلد حمله و دفاع چگونه بازیکنان را تجت تاثیر قرار خواهد داد با این حال دو تغییر اساسی که باید بازیکنان با آن آشنا باشند و آگاهی داشته باشند که اولین و مهمترین آن :

+ تخریب تاون هال دیگر شیلد به شما اهدا نمی کند – پس تاون هال هایتان را دیگر در داخل روستا قرار دهید!

+ هنگام شیلد اگر حمله کنید دیگر شیلد شما کلا از بین نمی رود بلکه بر اساس طراحی بازی ، مقداری از آن کم می شود.

قانونی که برای این شیلد طراحی شده است بر اساس حمله ای است که به شما و تخریب روستایتان بدست خواهد آمد و بر این اساس هرچه حملات و تخریب بیشتر باشد ساعات شیلد افزایش می یابد .

۱۲ ساعت شیلد با تخریب ۳۰% روستا کسب می شود.
۱۴ ساعت شیلد با تخریب ۶۰% روستا کسب می شود.
۱۶ ساعت شیلد با تخریب ۹۰% روستا کسب می شود.
افرادی که حمله می کنند اگر با ۵۰% نیروهایش به شما حمله نکند ، شیلدی کسب نمی شود !

راجب به حمله ایی که می کنید ، زمانی که در حالت شیلد (محافظت) هستید :

+ زمانی که در حالت شیلد هستید می توانید سرچ کنید که از زمان شیلدتان کم نمی شود ، می توانید حالت انتقام  را بکار بگیرید ( revenge ) و در یا در حالت مولتی پلیر حمله و بازی کنید.

+ استفاده از multiplayer بازی یا استفاده از حالت revenge بازی از شیلد شما ۳ ساعت کم می کند .

+ در حملات بعدی در حالت شیلد ساعات بیشتری کم می شود از شیلد ( ۴ ساعت ، ۵ ساعت و …)

تغییرات زیادی برای این مورد ها وجود دارد از جمله محافظت از روستای جدید و غارت مجدد و پیشنهاد جایزه و … ولی در حال حاضر تا این اندازه برای این پست کافی است و این جزئیات و کنجکاوی های شما در آینده بحث خواهیم کرد و همین بس که حملات روزانه و دفاع از روستا را دیدیم که چگونه بازی و یک بازیکن کلش (Clasher ) را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این شیلد برای همه آغاز می شود.

سیستم دفاعی شیلد از ابتدای بازی دست نخورده باقی مانده بود و باید برای آن فکری می شد چرا که بعد از هر حمله بازیکنان به مدت طولانی به حالت شیلد می رفتند و نزاع و حمله کمتر می شد.

در مورد سیستم دفاع / حمله – در حالت دفاع ممکن است کمی زننده و با ناراحتی برای شما باشد ، چرا که ساختمانهایتان را می بینید تخریب شده است و غنائم بازی به سرقت رفته و اکسیر و طلا هایی را از حملات دیگران از دست داده اید ولی باید توجه داشته باشید که نیمی از هیجان بازی و سرگرمی آن وشیرینی بازی به حمله است ، سیستم کاملا متعادل طراحی شده است و به دقت برنامه ریزی شده است و امکان سرکوب مهاجم وچود دارد و ضربه زدن به بازیکنان دیگر خیلی سخت نیست و اغلب بازیکنان را در حالت هجومی قرار خواهد داد.

سیستم جدید شیلد می توان بازیکنان را به امیدوار کند تا به جمع کردن تروفی بپردازند و آنها را عملا هل دهد به لیگ های برتر برای گرفتن و کسب جوایز بیشتر لیگهای بالاتر و گیم پلی بازی را لازم بود بعد از سه سال تغییر داد و همین باعث می شود تا بازیکنان از راه های خلاقانه کشف کنند و از استراتژی های مختلف کسب درآمد کنند !


تاون هال خارج – دیگر احتیاج بود به یکی سیستم جدید شیلد

درست است که “شیلد رایگان” با گذاشتن تاون هال در بیرون از دهکده به راحتی کسب میشد و در بسیاری از روستاها و نقشه ها و استراتژی ها بکار گرفته می شد ولی نبرد : راهی عادلانه تر متعادل تر و انعطاف پذیر و سرگرم کننده است که باعث درگیری بیشتر بین بازیکنان می شود و پشتیبانی بهتر از گیم پلی بازی است برای راه های آینده و برنامه های جدید بازی بکار گرفته می شود.

چطور سیستم دفاعی شیلد جدید بازی را بهتر می کند ؟

گرفتن شیلد دیگر غیر قابل اعتماد است و دیگر شیلد برای مدت طولانی در دهکده تان فعال نیست.

دفاع خوب می تواند شما را اجبار کند به دفاع دوباره از دشمن – تخریب کم هم هیچ شیلدی نمی دهد.

زمان شیلد انعطاف ناپذیر است و اغلب بیش از حد طولانی و یا خیلی کوتاه نیست و متناسب با برنامه روزانه شما است.

شیلدهای ۱۲ ساعته خیلی طولانی بود و به این معنا که شما بازی را فراموش می کردید و با شیلد های جدید بازی معنای بهتری پیدا می کند .

شیلد های طولانی باعث دلسرد شدن از بازی می شود و یک تاکتیک ضعیف به شمار می آید .

شیلدهای طولانی که به دفاع کننده داده می شد به بازی لطمه می زد و باعث خسته کننده شدن بازی می شد.


واضح است که برای بهبود بازی موثر بود ! و افراد باهوش می توانند به خوبی بازی را مدیریت کنند چرا که شیلدهای قبلی که غیر قابل اعتماد بودند و انعطاف پذیر نبودند منجر به شیلد فراموش شده می شدند و شیلد فراموش شده باعث عدم درگیری می شود و عدم درگیری و مبارزه منجر به عدم حمله می شد و عدم حمله منجر به دلسرد شدن از بازی می شد .

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که قبلا ایکس مود گیمز با طراحی سیستمی برای بعضی از سیستم عامل ها قابلیت سرچ تاون هال گوشه و خارج از نقشه را پیاده سازی کرده بود که با این عملکرد جدید و سیستم شیلد آن قابلیت نیز خنثی شده است و بازیکنان دیگر نیازی ندارند یک ساختمان مهم را به بیرون از نقشه هدایت کنند.

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس