<
۰

دانلود برنامه بیدار باش کلش آف کلنز (ضد حمله )

 دانلود برنامه های مرتبط با بازی

حتما شما هم از دوستانتان این سوال را پرسیده اید که چگونه میتوان منابع را در بازی کلش آف کلنز حفظ کرد و اون هم دانلود نرم افزار بیدار باش clash of clans برای اندروید را به شما پیشنهاد کرده است که باعث شده است الان شما در جایگاه فعلی خود یعنی در لول های بالا حضور داشته باشید.

  • عموما یکی از سوالات پر طرفدار بازیکنان کلش آف کلنز این است که چگونه باید منابعی را که با هزاران زحمت جمع آوری کرده ایم نگه داری کنیم؟ و آیا اصلا راهی برای حفظ منابع وجود دارد؟
  • جواب ما همیشه به این سوال دانلود نرم افزار بیدار باش clash of clans برای اندروید است پس با ما همراه باشید با توضیحات مربوط به این برنامه و مواردی که نیاز به توضیح دارد:
  • دلت می خواد وقتی Clash of Clans بازی می کنی گوشی رو بزنی تو شارژ و ساعت ها بدون نگرانی از اینکه آفلاین بشی و بهت حمله بشه، بری به کارات برسی؟
  • دلت می خواد مجبور نباشی هر چند دقیقه یک بار، تو بازی فعالیت کنی تا آنلاین بمونی و بهت حمله نشه؟
  • دلت می خواد وقتی می خوای واسه ۱۰ دقیقه بری یه جایی (!!!) و نمی تونی گوشی یا تبلت رو با خودت ببری، همش فکرت تو بازی نباشه و بدون نگرانی از اینکه بهت حمله بشه بتونی کارتو انجام بدی؟
  • فقط کافیه اپلیکیشن «بیدار باش کلش آف کلنز» را دانلود کنی و با فعال کردن اون بازی رو باز نگه داری و با خیال راحت بری به کارات برسی.

  • حتما می دونی که بازی محبوب Clash of Clans یه قانون مهم داره.
  • اونم اینکه اگه تو بازی آنلاین باشی کسی نمیتونه بهت حمله کنه اما اگر بازی و باز بذاری، کافیه پنج دقیقه توی بازی فعالیتی نکنی، اونوقت اوتوماتیک تو رو از بازی خارج می کنه (آفلاین می کنه) تا دیگران بتونن بهت حمله کنن.
  • بیدار باش کلش آف کلنز» تو رو توی بازی آنلاین نگه میداره تا بهت حمله نشه. این اپلیکیشن روی برندهای مختلف گوشی و تبلت با نسخه های مختلف اندروید (از جمله اندروید ۵ یا همون لولی پاپ) تست شده و جواب داده.

  •  اگه خواستی واسه مدت طولانی تو بازی آنلاین بمونی، بهتره گوشی یا تبلت رو بزنی تو شارژ، چون اگه دستگاهت خاموش بشه، بازی تو رو آفلاین می کنه و ممکنه بهت حمله بشه.
  •  چه اپلیکیشن فعال باشه، چه غیر فعال، حتی اصلاً اگر واقعاً بازی کنی و فعالیت داشته باشی بازی اجازه نمیده بیشتر از هشت ساعت آنلاین بمونی، چند دقیقه آفلاینت می کنه و دوباره «بیدار باش کلش آف کلنز» هر چند دقیقه یکبار سعی میکنه تو رو آنلاین کنه تا نتونن بهت حمله کنن.
  • بعد از فعال کردن «بیدار باش کلش آف کلنز» حتما صفحه بازی رو باز بزار و گوشی یا تبلت رو به صورت دستی قفل نکن.
  • با استفاده از این نرم افزار و قابلیتی که دارد ساعت ها بدون اینکه کسی به شما اتک بزند و نگران از دست دادن منابع تان باشید با خیال راحت به جمع اوری منابع به خصوص منابع دارک اکسیر بپردازید و اصلا هم نگرانی در رابطه با این موضوع نداشته باشید.
  • پس بیدار باش اندروید کلش آف کلنز را فراموش نکنید و آن را دانلود کنید تا معنی واقعی پیشرفت در بازی را حس کنید. البته این نکته را مورد عنایت قرار دهید که مزه ی تمام کلش آف کلنز به استفاده اصولی از آن است و دانلود بیدار باش باعث میشود شما بعد از مدتی میل خود را به بازی اصلی از دست بدهید.


نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس