<
۰

تغییرات در طلسم های کلش آف کلنز بعد از آپدیت ۲۰۱۵

 اخبار کلش اف کلنز

همگان باید منتظر تغییرات در طلسم های کلش آف کلنز بعد از آپدیت ۲۰۱۵ باشند تا ببینیم چگونه میشود بازی را سریع تر از موعد مقررش یاد گرفت و به بازی کردن ادامه داد.

بعد از اینکه خبر آپدیت شدن بازی کلش آف کلنز منتشر شد پیش نمایش های مختلفی از آن به بیرون درز کرد و اطلاع رسانی شد که در پیش نمایش اول ما لول ۷ طلسم رعد و برق را داشتیم و در پیش نماشی دوم ما تغییراتی را در استفاده از طلسم ها شاهد هستیم.

اولین موردی که باید به آن اشاره کنیم ایجاد تغییراتی در طلسم سم است که میتوان از این به بعد آسیب های قوی تر و کشنده تری را بر روی سربازان حریف وارد کند و حتی می تواند سربازان دارای سلامتی پایین تر را به راحتی از بین ببرد.

اگر به تصویر دقت کنید زمانی که اسپل به سطح بالاتر ارتقا یافته است توانسته است از سلامتی یک دراگون تا میزان خیلی زیادی بکاهد و چه بسا آن را از بین ببرد چرا که هنوز اثر آن در حال نفوذ در دراگون است. پس باید مطمئن بود که بازی کمی سخت و در برخی موارد راحت تر خواهد شد.

به دلیل اینکه یک سری اسپل های جدید معرفی شدند مشخص است که آپدیت بعدی آن در جهت ایجاد اعتدال در بازی رخ خواهد داد و بخش های مختلف را که ممکن بوده است دچار مشکل شود را بهبود شرایط دهد.

تغییر بعدی مربوط است به تغییر در نحوه ی استفاده از اسپل زلزله که البته زیاد جدی نیست و به راحتی میتوان از آن گذشت.

طلسم زلزله می تواند ۲۵% از سلامتی ساختمانی را که باقی مانده است نابود کند به نحوی که اگر یک تاون هال ۲۵% از سلامتی اش باقی مانده باشد می توان با یک اسپل زلزله آن را نابود کرد. (ساختمان باید قبلا مورد حمله قرار گرفته باشد و سلامتی اش به میزان خیلی زیادی کاهش پیدا کرده باشد).

طلسم انجماد که خیلی وقت است در بازی وجود دارد و افراد در سطح پایین از آن عموما استفاده نمی کنند هم دچار تغییراتی میشود که در این پست به آن ها اشاره می کنیم.

مطلبی که به آن اشاره شده است و می تواند اصلا رویه ی بازی را به کلی تغییر دهد اثر طلسم انجماد بر روی نیروهای هوایی است به طوری که میتوان با یک اسپل انجماد نیروهای هوایی را نیز برای چند ثانیه متوقف کرد و آن ها را بی حرکت نمود.

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس