<
۰

اسپل رعد و برق (Lightning spell)

 طلسم رعد و برق- Lightning spell


اسپل رعد برق-lightning-spell

اولین طلسمی که در آزمایشگاه تولید می شود طلسم رعد و برق است. این طلسم با راه اندازی آزمایشگاه خود به خود در اختیار شما قرار میگیرد.
درست در نقطه ای که اشاره کنید این طلسم در همان منطقه شروع به بمباران الکتریکی می کند و یک دایره ای به شعاع سه و نیم مربعی را مورد خسارت قرار می دهد.
بیشترین آسیب را دقیقا در نقطه ای که رهایش کنید ایجاد می کند.

در اپدیت جدید کلش اف کلنز اسپل رعد برق هیچ اثری روی منابع ندارد


طلسم رعد و برق می تواند یک استراتژی بسیار خوب برای انهدام خمپاره انداز ها ، توپخانه ها و برج های دفاعی دشمن هم باشد.

برای از بین بردن نیروهای دفاعی قلعه ی دشمن ، طلسم رعد و برق کارایی فوق العاده ای دارد.

خیلی اوقات از این طلسم برای نابودی خمپاره انداز استفاده می شود. خمپاره انداز ها در برابر شلیک های نیرو های دشمن تقریبا ضعیفند و بر همین اساس استفاده از دو طلسم رعد و برق می تواند به راحتی یک خمپاره انداز را منهدم کند( مگر اینکه خمپاره انداز در سطحی بسیار بالاتر از سطح طلسم باشد)

گاهی در انتهای یک نبرد فقط به تخریب یک سازه ی دیگر دشمن نیاز است تا بتوان نیمی از قبیله اش را نابود کرده باشیم(و تمام نیروهای تهاجمی مان هم از بین رفته اند) و یک ستاره را گرفته و پیروز نبرد باشیم ، در این صورت طلسم رعد و برق نقشی حیاتی را ایفا می کند.

روش دیگر بهره بردن از این طلسم برای نابود کردن ضد هوایی دشمن است تا بتوان امنیت اژدها را تضمین کرد.در این روش شما باید حتما طلسم خود را تا سطح سوم ارتقاء داده باشید تا یک ضد هوایی سطح دوم را از کار بیاندازید.

اگر 5 عدد طلسم رعد و برق سطح ششم را در اختیار داشته باشید می توانید یک ساختمان اصلی سطح چهارم به پایین را از بین ببرید ( اگرچه این روش معمولا پیشنهاد نمی شود)

اگر یک دیوار از قبیله ی دشمن نقطه ای استراتژیک برای حمله ی شما باشد و نیرو هایتان بیش از حد مورد انتظار پشت آن گیر کرده اند می توان با استفاده از طلسم رعد و برق به عنوان دیوار شکن بهره گرفت. البته در این روش هم دیوار های سطح بالا معمولا به خوبی در برابر این طلسم مقاومت می کنند.

رعــد و بــرق در بــرابــر ایــر دفــنــس

 

برای نابود کردن ایردیفنس ، حتما زوم کنید روی آن و حتما دقیق روی ایر دیفنس ، سه عدد طلسم رعد و برق را بزنید و تا آنرا نابود کنید و سپس از نیروی هوایی با خیال راحت استفاده نمایید و خسارات بیشتری به دهکده دشمن وارد نمایید


مشخصات: 


نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس