<
۰

استراتژی های کسب اکسیر سیاه توسط ملکه کماندار

 اموزش بازی کلش اف کلنز استراتژی های حمله و دفاع

استراتژی های کسب اکسیر سیاه توسط آرچر کویین

 و ما  در این پست برای شما آموزش بدست آوردن دارک اکسیر توسط آرچر کویین که یکی از سربازان قوی بازی هست را قرار داده ایم که میتوانید از آن برای بدست آوردن اکسیر سیاه استفاده نمایید.

همانطور که میدانید هوش مصنوعی چند سرباز در بازی تغییر پیدا کرده بود که از مهم ترین آن ها میتوانیم به آرچر کویین و وال بریکر اشاره کنیم ولی چون وال بریکر ها خیلی هوش مصنوعی شان بالا رفته بود و عموما دیوارهای بسیار مناسب در مسیر را هدف قرار میدادند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید

گام اول : خالی کردن کلن کستل حریف

  • شما باید برای اولین کار کلن کستل حریفتان را به صورت کامل خالی کنید. روش های مختلفی نیز برای این کار وجود دارد,شما میتوانید یک عدد جاینت را به نزدیکی کلن کستل فرستاده و تمام نیروهای درون آن را به بیرون هدایت کنید سپس به وسیله ی اسپل پویزن یا سم آن ها را از بین ببرید.
  • یا به وسیله ی سربازانتان آن ها را به گوشه ای از مپ کشانده و سپس آن ها را با استفاده از روش محاصره ای از بین ببرید.

گام دوم : جهت مناسب برای حمله را انتخاب کنید.

  • از نزدیکترین محل به مخزن اکسیر سیاه حمله کنید که حتما هم توسط چند لایه دیوار محافظت شده است و هدف اصلی این است که با شکستن لایه های دیوار به محل قرار گیری مخزن اکسیر سیاه برسید و با آرچرها و آرچر کویین ها برای آنها راه باز شده و به مخزن اکسیر سیاه رسید و مخزن را نابود کرد !

گام سوم:استفاده از بربرها و آرچرها

  • بربرها و آرچرها برای نابود کردن و همچنین خارج از دهکده انتخاب یک مسیر خوب به سمت مخزن اکسیر سیاه بدون سردرگم کردن نیروها

گام چهارم:الویت بندی در از بین بردن نزدیکترین دفاع از راه دور و باز کردن اولین لایه از دیوار توسط دیوارشکن ها به سمت مخزن اکسیر سیاه

  • دفاع کردن نیروهایمان در برابر ویزارد تاورها و مورتارها بسیار مساله مهمی است چونکه آنها بزرگترین تهدید را برای آرچر ها و بربر های ما دارند. اگر آنها برای نابود کردن بسیار آسان و در دسترس هستند و برای نابودی بیرون دهکده هستند و همچنین در راه مخزن اکسیر سیاه مزاحم می باشند باید حتما اقدام کنید و آنها را بلافاصله نابود کنید و با نیروهایتان آنها را از بین ببرید!

گام پنجم:هدف ما رسیدن به مخزن اکسیر سیاه است،

  •  بنابراین اول باید ساختمان های دفاعی که در راه آن توسط دیوار محافظت شده و محصور شده را باید از بین برد.
  • دیوارشکن ها خاصیت شان این است که همیشه  نزدیک ترین دیوارها به خود را برای تخریب در الویت قرار می دهند،برای همین منظور اگر می خواهید دیوارشکن هایتان به دیوارهای داخلی حریف آسیب رسانی کنند باید اول دیوار های بیرونی دهکده حریف را نابود کنید.

گام ششم:ملکه کماندار را رها کنید
  • زمانی که تمامی ساختمان ها و دیوار های بیرونی حریف را تخریب کرده اید و یک فضای خوب برای ملکه کماندار به سمت مخزن اکسیر سیاه باز کرده اید.
  • این مساله خیلی مهم است که حتما اول ساختمان های دفاعی و دیوار های در راه مسیر مخزن اکسیر سیاه را نابود کنید و سپس ملکه کماندار را آزاد کنید. هوش مصنوعی ملکه کماندار باعث می شود که او ساختمان های بیرونی را در الویت قرار دهد و کمتر تمایل به ورود به داخل و مرکز پایگاه حریف را داشته باشد ولی اگر راه آن کاملا باز و آزاد باشد ملکه کماندار به مسیری که شما برای آن تعیین کرده اید خواهد رفت و مخزن اکسیر سیاه را مورد هدف قرار می دهد.
گام هفتم: مسیر موفقیت.
  • آرچر کویین یا ملکه ی کماندار تان را در مسیری که منتهی به دارک اکسیر و مخزن آن می شود رها کنید و او مستقیم به سمت دارک اکسیر روانه میشود و برای شما میزان زیادی دارک اکسیر به غارت خواهد برد.
  • البته این عمل همیشه موفقیت آمیز نخواهد بود چرا؟ چون مپ ها بسیار کاربردی و با شمایل مختلف هستند و شما برای بدست آوردن کمترین لوت نیاز به یک اتک سخت و نفس گیر دارید. پس از این آموزش در جهت یادگیری شیوه ی درست هدایت کردن آرچر کویین استفاده کنید.

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس