<
۰

استراتژی حمله با دراگون در کلن وار کلش اف کلنز

 استراتژی های حمله و دفاع

یکی از راه های پیروزی در کلن وار استفاده از اتک با دراگون در وارها است. ولی آیا روش استفاده از دراگون ها را به خوبی میدانید و متوجه هستید چگونه باید از این استراتژی بهترین استفاده را ببرید؟

در ادامه با ما باشید 

  • دراگون ها در سطوح مختلف دارای قدرت تخریب متفاوتی دارند و با هر سطح کمی به قدرت آن ها در تخریب اضافه میشود پس همیشه نباید از دراگون استفاده کرد.
  • اول بذارید این مطلب رو بگم که بعضی از دوستان در اتک زدن واقعا حرفه ای هستند ولی واقعا روش استفاده از اسپل ها رو نمیدونن و به طور مثال در مواقعی که باید از اسپل های خشم استفاده کنند به اشتباه از اسپل های صاعقه و … استفاده میکنند که واقعا کار اشتباهی ست.
  • خوب برای اتک های لول های بالای ۶۰ استفاده از دراگون یکی از ملزومات است. برای این کار شما به سطح تاون هال ۸ و دراگون ۳ نیاز دارید.
  • دشمنان دراگون ها ایردفنس ها هستند که واقعا قادر به آسیب بالایی هستند و باید قبل از هر چیزی به تخریب آن ها بپردازیم. توجه داشته باشید برای هر ایردفنس با این سطح لول (حدود ۵-۶) باید سه عدد اسپل صاعقه داشته باشید.
  • اگر ایر دفنس ها در اطراف نقشه باشند باید یک دراگون را روی آن رها کنید تا آن را از بین ببرد و یکی دیگر از ایردفنس ها را توسط صاعقه تخریب کنید و بعد از آن تمام دراگون هایتان را رها کنید و مطمن باشید تا زمان رسیدن دراگون ها به ایردفنس آخر زنده خواهند ماند.
  • شما میتوانید با سطج تاون هال ۸ حدود ۱۰ دراگون با خود ببرید که خوب با یک عدد دراگونی که در کلن کستل جا میشود حدودا میشود ۱۱ دراگون با خود ببرید.
  • روش دیگر استفاده از طلسم شفا دهنده است که شما میتوانید یک اسپل خشم و دو اسپل شفادهنده با خود به همراه ببرید.
  • اول همه دراگون هایتان را رها کنید و بعد اسپل خشم را بلافاصله رها کنید جلوی دراگون ها تا به قدرت خشم آن ها افزوده شود و سریعا نسبت به تخریب ساختمان ها و دفاعی ها بپردازند.
  • پس از آن به فاصله کمتری یکی از اسپل های شفادهنده را رها سازی کنید و به فاصله کمی دیگر اسپل سوم را نیز رها کنید به این ترتیب زمان رسیدن دراگون ها به ایردفنس ها سلامتی شان تقریبا نزدیک به حدوسط است که به راحتی قابلیت تخریب کامل کلن وار دارند.
  • برای کلن وارهایی که حریف های روبه روی تان بسیار قوی است و شما فقط میخواهید یک ستاره از آن بگیرید بسیار آسان است. به محض شروع برای اتک ازسمتی حمله خود را آغاز کنید که به تاون هال نزدیک باشد و یا از سمتی حمله کنید که بدانید ایردفنس ها در نزدیکی آن نباشند و بتوانید ساختمان های زیادی را تخریب کنید.

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس