<
۰

جن-گابلین (Goblin)

 جن-گابلین Goblin

جن
خصوصیات ظاهری : یک موجود کوچک با بدنی سبز رنگ، گوش های تیز دراز ، چشمان و دماغی قرمز به همراه کیسه ای برای جمع آوری سکه ها و اکسیر های غارتی.
جن سریعترین نیروی زمینی در بازی است. هدف اول آنها در جنگ ها منابع دشمن هستند. بنابراین اگر در یک حمله جمع آوری اکسیر و طلا برایتان در درجه ی اهمیت قرار دارند باید نگاهی ویژه به جن داشته باشید.
جن ها بیش از دو برابر بربر ها و حدود سه برابر کمانداران می توانند در یک واحد زمانی به منابع و مخازن اکسیر و طلای دشمن خسارت وارد کنند. آنها از نظر ضربه پذیری ضعیف تر از بربر ها هستند اما وضعیت بهتری نسبت به کمانداران دارند.
استراتژی هجومی:
  • برای غارت منابع و مخازن حریف جن ها ایده آل ترین نیروها هستند. برای این منظور باید راه های دسترسی سریع به این هدف های مورد نظرشان برایشان فراهم شود. بنابراین دیوار شکن ها کمک های مناسبی برای آنها خواهند بود. بربر ها و غول ها که به مراتب نیروی جسمانی قوی تری نسبت به جن ها دارند برای پشتیبانی از جن ها و نابود کردن خمپاره انداز ها و برج های دفاعی حریف باید مورد استفاده قرار بگیرند.
  • جایگزین دیوار شکن ها برای کمک به جن ها " طلسم پرش" است که باعث می شود جن ها از روی دیوار ها بپرند اما این روش پرخرج تر از روش قبلی ذکر شده است.
  • همانند کمانداران ، بزرگترین ضعف جن ها در برابر برج جادوگر و خمپاره انداز است. اکثر برج جادوگر ها و خمپاره انداز ها می توانند با یک شلیک جن ها را از بین ببرند. برای کم رنگ کردن این نقطه ضعف می بایست جن ها را در چند دسته مختلف رها کرد و از فرستادن همه ی آنها با هم در یک نقطه اجتناب کرد.
  • جن ها برای کم کردن و از بین بردن قدرت تخریبی تله های حریف( به خصوص بمب ها) بسیار عالی اند زیرا سرعت سریع آنها این امکان را به آنها می دهد که قبل از انفجار بمب ها از محدوده ی خطر دور شوند! جن ها همچنین می توانند از تله های فنری هم عبور کنند مگر اینکه در نقطه ای که تله ی فنری کاشته شده است مکث کنند.

استراتژی های دفاعی:

  • اگرچه در کل نیروهای مناسبی برای دفاع نیستند اما بی فایده هم نیستند! اگر جن ها را در قلعه داشته باشید هنگام حمله ی حریف ( چون دیگر منبع و مخزنی برای هجوم آنها وجود ندارد!) آنها به سمت حریف یورش می برند. در این صورت سرعت بالای جن ها نسبت به نیروهای دیگر مزیت آنهاست.
  • هنگامی که می خواهید منابع شما از غارت جن های حریف در امان باشد هنگام چیدمان قبیله به یاد داشته باشید که تمامی منابع و مخازن خود را تحت پوشش عناصر دفاعی خود قرار بدهید ، علی خصوص خمپاره انداز ها و برج های جادوگر
تفاوت های ارتقاء:
  • سطح سوم: کیسه ی جن راه راه قهوه ای می شود
  • سطح پنجم: موهای قرمز ، کیسه ای به رنگ تمام قهوه ای روشن
  • سطح ششم: لباسی تیره بر تن
نکات تکمیلی:

  • زمانی که روی اردوگاه اشاره کنید ، جن ها همگی برای لحظه ای به سمت چپشان نگاه می کنند.
  • جن ها ( به همراه " مینیون" ها ) سریع ترین نیرو های بازی هستند.
  • در صورت ارتقاء کمپ ها به بالاترین سطح می توان 240 جن را به استخدام در آورد و این تعداد می تواند به 275 افزایش بیابد( حداکثر 35 تا در قلعه)
  • آنها تنها نیرویی هستند که سرعتی بیشتر از سرعت عمل تله ی فنری دارند با این حال تنها نیرویی نیستند که می توانند از تله ی فنری در امان باشند.

مشخصات

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس