<

دانلود رایگان نسخه های جدید هک کلش اف کلنز-بی نهایت جم

 دانلود کلش اف کلنز آپدیت جدید نسخه های هک کلش اف کلنز هک کلش اف کلنز کلش هک شده

دانلود رایگان نسخه های جدید هک کلش اف کلنز-بی نهایت جم
با دهکده جدید و نسخه شب با قابلیت سیو
هماهنگ با جدیدترین نسخه  کلش اف کلنز 9.256.20 پشتیبانی از دهکده دوم و نسخه شبانه!

آپدیت آذر 96

مخصوص اندروید 

رایگان

سرور آنلاین وپرسرعت

نسخه های هک شده کلش را برای شما آماده کرده ایم  در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه سربازان را به راحتی بسازید ، این بازی هم مستقل از بازی کلش آف کلنز اصلی می باشد و آسیبی به آن وارد نمی کند

نسخه بدون نیاز به روت و بدون نیاز به حذف نسخه اصلی کلش 

در این نسخه سرور همیشه انلاین هست


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید




امکانات کلش بینهایت جم

جم و اکسیر و سکه و دارک اکسیر بینهایت و تمام نشدنی

بدون نیاز به روت کردن گوشی

رفع بسیاری از مشکلات قبلی

امکان اتک زدن و ویزیت کردن دیگران

فعال بودن کلن کستل با کلیه ی امکانات

قابلیت چت بین کاربران کلن و گلوبال

امکان بازی تا تاون هال لول ۱۱

امکان چیدن مپ بدون هیچ محدودیتی به شکل دلخواه

امکان مکس کردن کلیه ی سربازها و اسپلها در کمتر از یک دقیقه

بدون نیاز به حذف نسخه اصلی کلش

با قابلیت سیو تغییرات مپ و لول (در صورت ریست نشدن سرور)

فقط اندروید apk


قابلیت های هک کلش اف کلنز:

هماهنگ با نسخه  اصلی کلش اف کلنز9.256.20

پشتیبانی از نسخه شبانه و دارای دهکده دوم

قابلیت سینگ شدن به جیمیل و ذخیره بازی

بی نهایت بودن تمام منابع و جم بی نهایت

قابلیت ساخت کلن و چت کردن با دوستان 

دارای تمام نیروها و دفاعی های نسخه اصلی

امکان چیدن مپ بدون هیچ محدودیتی به شکل دلخواه

امکان مکس کردن کلیه ی سربازها و اسپلها 




– آیا این نسخه ها به بازی اصلی من لطمه می زند و یا سوپر سل ما را بن می کند ؟

– خیر ، سرورهای بازی جدا از سرورهای بازی اصلی شما است و مشکلی در بازی اصلی شما بوجود نمی آید ، هر کدام از این بازی ها امکانات متنوع خودش را دارد و سربازهای مختلف و امکانات ویژه خودش را دارد و جم و طلا و اکسیر نامحدود برای انجام هر کاری را دارد.

 

-آیا بازی Save میشود ؟ آیا می توان از طریق این بازی ها به بازی اصلی خودمان متصل شویم ؟

– در صورت ریست نشدن سرور بازی سیو میماند-خیر چون به علت جدا بودن سرورهای بازی ، مانند این است که شما یک بازی مستقل را بازی می کنید و ارتباطی با بازی اصلی کلش ندارد و شما نمی توانید با آن ارتباط برقرار کنید .

 

– این بازی ها به چه دردی می خورند و چه فایده ایی دارند ؟

– از این بازی ها می توان به عنوان آشنایی بیشتر از بازی کلش آف کلنز سود برد و تا قبل از رسیدن به Level های بالاتر ، لذت استفاده از سربازها و نحوه استفاده از آن را فرا گرفت و بیشتر با آن آشنا شد.

 

– آیا گوشی باید روت باشد ؟ بازی ها روی گوشی قابل اجرا هستند یا روی کامپیوتر ؟

– برای اجرای بازی ها احتیاجی به روت بودن گوشی نمی باشد و بازی ها هم روی گوشی قابل اجرا هستند و هم روی شبیه سازهای اندرویدی مانند بلواستکس و … 

آخرین بروز رسانی 17 آذر 1396

لینک های دانلود نسخه های هک شده کلش اف کلنز برای اندروید

دانلود سرور کلش اف لایت  Clash of Light (هماهنگ با نسخه جدید کلش)

دانلودسرور کلش او هیرو  Clash Of  Hero (هماهنگ با نسخه جدید کلش )

دانلودسرور کلش او هیرو  Clash Of Heroes

دانلود سرور میرو کلش MiroClash


دانلود سرور جدید  ToxicLand

دانلود سرور کلش او مجیک سرور یک Clash of Magic S1 

دانلود سرور کلش او مجیک سرور دو Clash of Magic S2 

 دانلود سرور کلش او مجیک سرور سه Clash of Magic S3

دانلود سرور کلش او مجیک سرور چهار Clash of Magic S4

دانلود سرور گولم لند  Golemland

دانلود سرور کلش اف لایت  Clash of Light

دانلود سرور آنتز کلش AntzClash

دانلود سرور آنتز کلش AntzClash

دانلود سرورکلش اف فونیکس Clash of Phoneix 

دانلود سرور پلنیکس  کلش  Plenix Clash 

دانلود سرور کلش اف هیرو بلک Clash of heroes Builder Hall

دانلود سرور  اسمارت کلش اف کلنز Smart Clash 2 

 دانلود سرور اول کلش لوژی ClashoLogy  


دانلود سرور  Null Clash Builder Base 

دانلود سرور ClashIVX 

دانلود سرور Dreams



برچسب ها Clash of Eagle Clash of Phoneix Clash of heroes FHx-Alternative Server FHx-Clash of Clans Smart Clash clash mod 8.709..2 clash of clans clash of clans for android clash of clans hack 7.156.5 fhx 8.709.2 mod clash of clans 2017 آپدیت نسخه بینهایت جم کلش آپدیت کلش مهرماه 95 اطلاع از وضعیت سرور کلش اف کلنز انلاین یا افلاین بود سرورهای هک شده کلش اف کلنز اپدیت جدید نسخه هک شده کلش اف کلنز (ورژن7.156.4) اپدیت جدید هک کلش اپدیت جدید هک کلش اف کلنز شهریور 94 ایران کلش دانلود FHx clashofclans آپدیت 28 شهریور 94 دانلود آخرین نسخه کلش اف کلنز دانلود جدیترین نسخه هک شده کلش اف کلنز دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنزclash of clans دانلود سروهای هک شده کلش اف کلنز دانلود نسخه جدید FHx دانلود نسخه مود شده کلش اف کلنزFHx clashofclans (ورژن 7.156.4) دانلود نسخه هک شده FHx clashofclans (ورژن 7.156.4) دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز 7.156.5 دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز باقابلیت سیو شدن دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز کریسمس دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنزFHx clashofclans (ورژن 7.156.4) دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنزFHx clashofclans (ورژن 7.200.12) دانلود هک Clash of Eagle دانلود هک FHx-Alternative دانلود هک clash of clans دانلود هک اندروید دانلود هک کلش دانلود هک کلش اف کلنز دانلود هک کلش اف کلنز android دانلود هک کلش اف کلنز اندروید دانلود هک کلش اف کلنز ایفون دانلود هک کلش اف کلنز برای اندروید دانلود هک کلش اندروید ۵ دانلود کلش اف کلنز android دانلود کلش اف کلنز اندروید دانلود کلش اف کلنز برای اندروید مود مود کلش اف کلنز نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز نسخه بی نهایت جم بازی کلش آف کلنز 7.156.4FHx-Clash of Clans نسخه بینهایت جم Clash of Eagle هک هک Clash of Eagle هک clash هک اسمارت کلش هک الماس کلش اف کلنز هک ایران کلش هک جم کلش رویال هک سرور کلش اف کلنز هک فونیکس هک کلش هک کلش 1396 هک کلش 2016 هک کلش 2017 هک کلش 96 هک کلش آو کلنز هک کلش آپدیت خرداد 96 هک کلش اف هیرو هک کلش اف کلنز هک کلش اف کلنز 1396 هک کلش اف کلنز 2017 هک کلش اف کلنز 8.551.5 هک کلش اف کلنز برای اندروید 6 هک کلش اف کلنز دارای کلن هک کلش اف کلنز داری اتک وار هک کلش اف کلنس هک کلش او کلنز هک کلش برای اندروید ۵ هک کلش دی 95 هک کلش ف کلنز هک کلش نسخه 8.709.16 هک کلش نسخه 9.24.16 هک کلش نسخه شب هک کلش کریسمس هگ کلش هگ کلش اف کلنز کلش کلش اف مجیک کلش اف هاکس کلش اف کلنز کلش اف کلنز هک کلش او کلنز کلش بی نهایت الماس کلش رویال کلش رویال هک شده کلش مود کلش هک شده 8.709.2 کلش هک شده با لینک مستقیم کلش هک شده رایگان

نظرات (۲۶۷)

  1. سلام خسته نباشید نسخه کلش آو مجیک s4 یک بار باز شد دیگه باز نمیشه نوشته درحال بارگیری اما نمیاره لطفاََ کمکم کنید
  2. ابوالفضل

    سلام خسته نباشین
    میشه لطفاکمکم کنید اخه من هرکدوموکه دانلودکردم واردش نشد اندویدمم ۴.۴.۴هسش ولی نمیدونم چراواردبازی نمیشه همش میگه که اتصال برقرارنشد توساعتای دیگه هم امتحان کردم حتی دوعه شب ولی بازنکرد همش همونومیگه
    لطفا جوابموبدین خیله وقته دنبالشم اگه نیست لااقل بگین نیست ک من انقدالکی امیدوارنباشم
    ممنون میشم اگه کمکم کنیدلطفا
  3. با سلام
    به نظر میرسه کلش آپدیت شده و بازی شما هم نیاز به آپدیت داره
    ممنون میشم نسخه جدید رو بزارید...
    در رابطه با سوال قبلم:
    اگه امکانش هست بنر ها رو باز هم بزارید
  4. سلام و خسته نباشید
    اقا من ی سوال دارم...
    از کجا نگاه کنم ک سرور clash of lights آنلاینه یا آفلاین
    به بقیه گفتید تو همین صفحه توی بنر هست!
    ولی من که جایی پیدا نکردم ممنون میشم کمک کنید
    • پاسخ:

      سلام
      قبلا بنرهایی گزاشته بودیم که نشون میداد که سرور افلاین یا انلاین در  حال حاظر بنرها موجود نیست...
  5. سلام من clash of light رو دانلود کردم. میگه باید به روز رسانی کنی.  بعدم هر کاری می کنم به روز رسانی نمیشه . میشه راهنماییم کنید ممنونم
    • پاسخ:

      سلام
      لینک دانلود در همین صفحه هست دانلود کنید
  6. محمد جواد

    میشه برای منم به ایمیلم بفرستین چون گفتین اون بالا که رایگانه
  7. سلام من در تاریخ ۲۸ مرداد نسخه ی 9.105.10 را خریداری کردم اینم ایمیلم bardiashirzad@gmail.com
    • پاسخ:

      سلام
      به ایمیلتون ارسال شد
  8. سلام من برنامه رو بیستم مرداد خریداری کردم و چهار شماره آخر کارت ام 0583 هست. لطفا برنامه رو برام ایمیل کنید.  dalvand.1989@yahoo.com 
    • پاسخ:

      سلام
      به ایمیلتون ارسال شد
  9. حسام امین پور

    سلام اقا من پرداخت کردم اینم ایمیل و amynpwrm9@gmail.com و تاریخ 22/5/1396
    • پاسخ:

      سلام
      به ایمیلتون ارسال شد
  10. سلام علیکم ببخشید من خریداری کردم  لطفا برایخ ایمیلم بفرستین 

    M.r.sarmadi9562@gmail.com
    • پاسخ:

      به ایمیلتون ارسال شد
    • پاسخ:

      پس از این که هزینه را پرداخت کردید به صورت خودکار به صفحه ای منتقل میشید که لینک نسخه های مود شده کلش در اون قرار دارد و میتونید دانلود کنید.اگر به هر دلیلی به این صفحه منتقل نشدید از قسمت نظرات زمان دقیق پرداخت وچهار رقم اخر کارت را بگید تا ما پس از بررسی در صورت پرداخت موفق شما لینک را برایتان ایمیل کنیم
    • پاسخ:

      سلام
      توضیحات کامل داخل ایمیل و لینک خرید داده شده
  11. سلام.
    من پول پرداخت کردم.
    شماره کارتم ۶۴۰۸
    ایمیلم erfanbabaei8131@gmail.com
     لطفا لینک رو برام ارسال کنید .
    با تشکر

    • پاسخ:

      سلام 
      به ایمیلتون ارسال شد
  12. سلام من قبلا خریداری کرده بودم لطفا به این ایمیل بفرستید mob4iran.ir@gmail.com
  13. سلام لطفا لینک دانلود رو دوباره برام بفرستید 
    ایمیلم toloo2006@gmail.com
    تاریخ 96/5/1
    لطفا لینک دانلود رو دوباره برام بفرستید
  14. سلام لطفا لینک دانلود رو برام بفرستید آخر شماره کارتم 1501 هست.
    گوگل ایمیلمو پاک کرد.
    ایمیل جدیدم alimesmatparast@gmail.com
     
    در تاریخ 96/5/1 خریداری کردم 
    لطفا لینک رو برام بفرستید
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  15. سلام لطفا لینک دانلود رو برام بفرستید آخر شماره کارتم 1501 
    و ایمیلم toloo2006@gmail.com
     
    در تاریخ 96/5/1 خریداری کردم 
    یک / مرداد / سال 1396
    لطفا لینک رو برام بفرستید 
    • پاسخ:

      سلام
      به ایمیلتون ارسال شد
    • پاسخ:

      پس از این که هزینه را پرداخت کردید به صورت خودکار به صفحه ای منتقل میشید که لینک نسخه های مود شده کلش در اون قرار دارد و میتونید دانلود کنید.اگر به هر دلیلی به این صفحه منتقل نشدید از قسمت نظرات زمان دقیق پرداخت وچهار رقم اخر کارت را بگید تا ما پس از بررسی در صورت پرداخت موفق شما لینک را برایتان ایمیل کنیم
  16. سلام من نمیتونم بازی رو تو کامپیوترنصب کنم میشه راهنماییم کنین
    • پاسخ:

      سلام
      باید برنامه بلو استکس نصب کنید
  17. سلام
    من هزینه دانلود بازی رو پرداخت کردم اما هنوز نمیتونم دانلودش کنم 
    شماره کارتم3214 هستش وایمیلم:yektalm10@gmail.com
    لطفا پیگیری کنید
    • پاسخ:

      سلام
      به ایمیلتون ارسال شد
  18. محمد امیر سیفی

    سلام من قبلا این کلش رو خریدم با شماره کارت 4887 میشه نسخه 9.105.10 رو به ایمیلم بفرستید ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      به ایمیلتون ارسال شد
  19. به نظر شما کدوم سرور بهتر و پر سرعت تر است
    بعدش من یه مشکل هم داشتم که کلش هیرو برای من اوایل بازی میشد ولی الان ارور میده و میگه بازی متوقف شد
  20. سلام ببخشید من توضیحات شمارا​ متوجه نشدم  برای دانلود میشه توضیح بدین
    • پاسخ:

      بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه میتونید دانلود کنید
  21. باعرض سلام
     جناب من در تاریخ96/4/20

    ساعت 20:53 

    با شماره کارت
    3924

     خرید کردم ولی لینک هک کلاش  رو ندیدم لطفا ایمیل کنید واسم

    از خیلی وقت منتظر بودم
    Rim661937@gmail.com
    • پاسخ:

      سلام
      از تاریخ 96/04/18  رایگان شده لینک های دانلود در همین صفحه موجود هست میتونید دانلود کنید موفق باشید
    • پاسخ:

      سلام
      حتما سرور شلوغ یا ساعت های دیگه تست کنید یا نسخه های دیگر دانلود کنید
  22. سلام من در تاریخ 4/18 خرید کردم با شماره کارت 3623 لطفا لینکی که کار کنه رو برام بفرستید ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      به درخواست کاربران عزیز تمامی نسخه های هک شده رایگان شد و در همین صفحه لینک های دانلود موجود هست 
      موفق باشید
  23. مسعود یارمحمدی

    سلام عذر می خوام منم مثل بقیه پرداخت کردم دیروز بعداز ظهر ولی لینکش نیومده
    با شماره کارت 3623
  24. نهرو رشیدی

    باعرض سلام

     جناب من در تاریخ۰۸/۰۴/۹۶


    ساعت   20:53 

    با شماره کارت


    3914

     خرید کردم ولی لینک هک کلاش  رو ندیدم لطفا ایمیل کنید واسم

    nahro_lal_jawaher@yahoo.com


    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  25. سلام.ادمین من هزینه پرداخت کردم ولی هیچ لینکی برام نیومد لطف کن برام ایمیل کن لینک هارو.
    Amirhoseinalijani0@gmail.comاین جیمیلم هست.ساعت پرداخت۱۴/۵۹بوده
    چهار رقم اخر کارت هم ۲۰۳۵ هست
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  26. احسان نصیری

    سلام ممنون از سایت خوبتون میخواستم بگم سرور دوم DARK SOULبرای من وقتی اول وارد شدم می امد ولی دفعات بعد از بازی میپرید بیرون دلیلش چیست؟
    • پاسخ:

      سلام
      توضیحات کامل در صفحه لینک های دانلود داده شده 
  27. سلام من امروز یعنی ۳/۲۹پول روپرداخت کردم ولی لینک رو بهم ندادچهار رقم آخر کارت۰۸۶۳ هستشaminreza82.com@gmail.com اینم جیمیل 
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  28. احسان نصیری

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام من پول کلش هک شده را واریز کردم اما لینک دانلود برایم نیامد **************40بانک ملی لطفا اگر میشود لینک دانلود را به ایمیل:ehsan*********84@gmail.comارسال نمیایید
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  29. سلام..بعد از واریز پول لینک های دانلود سرور برایم نیامد..لطفا به ایمیلم بفرستید..
    تاریخ خرید 26 خرداد...  8893....1010 5892  بانک سپه....ایمیل alizarif73@yahoo.com
    • پاسخ:

      به ایمیلتون ارسال شد
  30. سلام، صبح کلش او کلنز رو خریدم اما بعد ک دان شد god of gem رو بمن داد ک اصلا نصب نمیشه رو گوشیم، باید چیکار کنم؟ راهنمایی لطفا
    • پاسخ:

      سلام 
      داخل نسخه های مود شده ما اصلا god of gem موجود نیست 
    • پاسخ:

      سلام
      توضیحات کامل داخل مطلب گفته شده لطفا یکبار دقیق  مطالعه کنید 
  31. سلام  من بازی رو دانلود کردم ولی هی میزنه در حاله بار گیری پر نمیشه چیکار کنم؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام رفع مشکلات کاربران رو تو صفحه دانلود بخونید
  32. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون من بازی،رو خریداری کردم فقط میتونم سوال کنم کدام سرور خلوت تر است که دانلود کنم؟
    • پاسخ:

      سلام  همه سرورها نصب کنید 
  33. سلام آقا من خیلی جاها گشتم ولی هر کدوم یه ایرادی داشت و اجرا نمیشد خیلی ممنون این نسخه که داره عالی کار میکنه مخصوصا یه سری انتخابای جدید هم مثل زمانهای اجرا  توش داره که خیلی باحاله ممنون


    • پاسخ:

      بله اجرا میشه 
    • پاسخ:

      بله نصب میشه

  34. کدوم سرور کار می کنه شاه داشته باشه مثل شاه ویزارد  و وار داشته باشه؟ لطفا زود جواب بدید
  35. سلام میاد اما وقتی که میره تو کلش وای فای وسط کلش میاد بعد مینویسع اینترنت قطع شد یعنی چی 
    • پاسخ:

      سلام  به علت شلوغی سروره از سروهای دیگر استفاده کنید
  36. میشه کاپتو ببری بالا تو این بازی یا این که یه کاپ بالا بهم بدین مثلا ۴۸۲۱


    • پاسخ:

      بله
  37. محمد زینلی

    سلام ببخشید من دیروز خرید کردم ولیق لینک برام نیومد  چهار رقم اخر کارت  7812
    • پاسخ:

      ارسال شد
  38. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام من قبلا پول پرداخت کردم بانک ملی چهار رقم اخر کارتم 4568 لطفا لینک سرور هارو به ایمیلم بفرستید ************************
    • پاسخ:

      ارسال شد
  39. سلام چرا بعد چند دقیقه بازی کردن مینویسه برنامه متوقف شد، و باید حذفش کنی دوباره نصفش کنی اون باز بر میگرد اولش

    • پاسخ:

      سلام رفع مشکلات کاربران رو تو صفحه دانلود بخونید
  40. رضا رضایی

    سلام ممنون بابت هک خواستم بگم اگه میشه لطفا لینک سرورهارو به ایمیلم بفرستید با تشکر
  41. سلام عالی بود فقط اگه امکانش هست ورژن جدید ش رو به ایمیل من بفرستید ممنونم
  42. سید محمد امامی

    سلام نصب کردم بعد از چند دقیقه که بازی کردم نوشت متوقف شده و دیگه باز نمیکنه
  43. آرش حکیم پور

    سلام من پول رو پرداخت کردم ولی لینکی برای من نیومد لطفا پیگیری کنید
    • پاسخ:

      سلام زمان دقیق خرید و 4 رقم اخر کارت بگید تا براتون بفرستم
    • پاسخ:

      سلام
      توضیحات کامل همرا با لینک بازی به ایمیلتون ارسال شد
  44. سلام و خسته نباشی به شما من چند وقت پیش از شما این برنامه رو خریداری کردم نصب شد اما بعد از این تمام نیرو هام رو مکس کردم برنامه پاک شد خیلی دلم سوخت امکان داره باز لینک نصب این بازی رو برام بفرستین گفتین شماره آخر کارتم رو میخواین؟!   ۱۰۱۷ از کارت اقتصادنوین هست!
    • پاسخ:

      سلام ایمیل وارد کنید تا بفرستم
    • پاسخ:

      سلام زمان دقیق خرید و چهاررقم اخر کارت بگید 
    • پاسخ:

      توضیح داده شده
    • پاسخ:

      سلام
      وجود داره ولی سرورهاش قطع یا ضعیفه 
    • پاسخ:

      سلام بعد از خرید میتونید دانلود کنید 
    • پاسخ:

      ارسال شد
  45. محمد امیر سیفی

    سلام میشه آپدیت نسخه ی 8.709.16 رو بفرستید من ۵ بار خرید کردم ممنون هرچی سریعتر
  46. آپدیت میخواد که الان باس چکار کنم
    آخر شماره کارتمم 9858با صادرات پرداخت کردم
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  47. سلام برای من خریدمش ولی نیومده لطفا درستش کنید شماره 4 رقم آخر کارتم ۷۷۷۸ هست لطفا زودتر به ایمیلم ارسال کنید Amir_ir_jamali2003@yahoo.com کنیذ
  48. امید خفن

    سلام خدمت شما میگم دانلود کردم پول هم پرداخت شد شماره کارتمم هست6766ولی میگه بازی رو به روزرسانی کن میشه بروز رسانی رو برام بفرستید
  49. سلام ببخشید من 4500 دادم ولی بعد رفت بیرون خواهشا برام بفرستید شماره کارت هم 6766 هست
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  50. نسخه رایگان نداره؟
    یا نمیشه مثل برنامه مایکت از شارژ سیم کارت بخرمش؟؟
    • پاسخ:

      سلام نسخه رایگان خیر چون سرورهاش ضعیف و وارد نمیشن.  به خاطر همین نسخه پولی با سرورهای قوی گزاشتیم
  51. سعیدامیدی نسب

    سلام لطفا لینک روبرام به ایمیلم بفرستید دانلود نشد کدرهگیری۹۱۷۲۱۰۶وشماره کارت۷۷۷۸ممنون
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
    • پاسخ:

      درگاه پرداخت
  52. محمد امیرسیفی

    با سلام خدمت شما زحمت کشان.لطفند نسخه ی جدید رو بزارید کلش آپدیت هک کلش نسخه ی 8.709.16 رو بزارید منظورم هک کلش هست ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      فعلا نیومده مود کلش بیاد میزارم
  53. با سلام شما نوشتید نسخه ی پر سرعت میشه لینک رو بدید هرموقع آپدیت اومد خودم بگیرم هردفع به شما نگم لینک رو بدید نسخه ی پر سرعت ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      لینک به ایملتون فرستادم ...خیر هرموقع امد خودم ارسال میکنم
  54. من این بازی را دانلود کردم هزینه هم دادم  چند روزی هست میرم تو بازی پیام میدی اپدیت کنید الان من چیکار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام آپدیت به ایمیلتون ارسال شد
  55. سلام دوست عزیز خواهشا توضیح بده چرا طلاهای بازی تموم میشه و وقتی از جم برای اپدیت دفاعیات یا دیوارها استفاده میشه بعد از رفتن به هتک یا بیرون رفتن از بازی دوباره به حالت اول بر میگرده،. یعنی هر چی که با جم اپدیت بشه ذخیره نمیشه تو بازی 
  56. سلام ببخشید من هزینه رو دادم و دانلود هم کردم اما چند روزی هست میرم توش میگه امدیت اومده میشه  من باید چیکلر کنم اپدیتو کجا دان کنم یا باید دوباره پول بدم؟
    • پاسخ:

      سلام 
      به ایمیلتون ارسال شد
  57. بازی رو دانلود کردم خیلی خوبه واقعا از سایتتون متشکرم خداخیرتون بده
  58. سلام من گوشیمو عوض کردم و قبلا این بازی و خریدم لطفا لینک دانلود رو برام ارسال کنید شماره کارت 3378
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  59. سجاد نادعلی

    شماره ترمینال۱۰۵۹۳۷۹۱
    ۲۰:۵۶:۰۸ ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
    شناسه خرید۳۳۲۸۵۰۳
    شماره مرجع۴۵۶۱۸۰۰۲۲۴
  60. سجاد نادعلی

    سلام من قبلا خریدم الان پاک شده و رسیده خریدو دارم میشه فایلشو برام بفرستید باتشکر
    • پاسخ:

      سلام
      به ایمیلتون ازسال شد
    • پاسخ:

      – چگونه بازی ها را دانلود کنیم ؟

       پس از این که هزینه را پرداخت کردید به صورت خودکار به صفحه ای منتقل میشید که لینک نسخه های مود شده کلش در اون قرار دارد و میتونید دانلود کنید.اگر به هر دلیلی به این صفحه منتقل نشدید از قسمت نظرات زمان دقیق پرداخت وچهار رقم اخر کارت را بگید تا ما پس از بررسی در صورت پرداخت موفق شما لینک را برایتان ایمیل کنیم




    • پاسخ:

      به ایمیلتون ارسال شد
    • پاسخ:

      خیر
  61. سلام خیلی عالی برای من اجرا شد ممنونم که نسخه های متفاوت گذاشتید
    • پاسخ:

      سلام توضیحات کامل داخل مطلب داده شده
      خیر
    • پاسخ:

      به ایمیلتون ارسال شد
  62. Amirali Mohamadkhani

    سلام من چند روز پیش بازی را خریدم ولی به علت پایین بودن سرعت موفق به دانلودنشدم میشه بازی را به ایمیلم ارسال کنید شماره ی اخر کارتمم 2714هست
    • پاسخ:


      سلام 
      به ایمیلتون ارسال شد
  63. سلام دوباره
    لینک یا فایلی دریافت نشد..درخواست دارم تا فقط به این ایمیلی که همراه با این متن است ارسال کنید.
    taqizadehvahid@gmail.com
    taqizadehvahid@gmail.com
    taqizadehvahid@gmail.com


    شماره کارت : 5894********4256


    • پاسخ:

      سلام 
      به ایمیلتون ارسال شد
  64. سلام
    پرداخت انجام شد ولی لینک دریافت نشد
    ش.کارت : 5894********4256
    ب این ایمیل ارسال کنید لطفا :
    taqizadehvahid@gmail.com
    ت انجام1395/07/02 00:09:51
    • پاسخ:

      سلام 
      به ایمیلتون ارسال شد
  65. سلام
    من چند دقیقه پیش خرید انجام دادم ولی صفحه دانلود باز نشد
    چهار رقم آخر کارتم هم 1781
    بانک ملی
    • پاسخ:

      سلام 
      به ایمیلتون ارسال شد
  66. ایلیا نادری

    با سلام و خسته نباشید
    من پول دادم با پارسیان ایمیلش واسم اومد که کم شد ولی منتقل نشدم به صفحه دانلود
    لطفا کمک کنید پولم رفته یا می تونید کاری کنید؟
    • پاسخ:

      سلام 
      به ایمیلتون ارسال شد
  67. احسان سالاری

    میشه کلش اف کلنز اصلی روواسم توی ایمیل بفرستید که باسیوقبلی خودم بازی کنم ازطریق گوگل پلی....اینجوری خیلی لذت بخش تره....ممنون
    • پاسخ:

      سلام 4 رقم اخر کارت و زمان دقیق خرید بگید تا چک کنم تا در صورت پرداخت موفق براتون ایمیل کنم


  68. من خرید کردم ازم پول کم شد اما برام لینکش نیومد؟
    بابابم حسابی کتکم زد که الکی ازش پول کم شد خواهشا رسیدگی کنید
    • پاسخ:

       پس از این که هزینه را پرداخت کردید به صورت خودکار به صفحه ای منتقل میشید که لینک نسخه های مود شده کلش در اون قرار دارد و میتونید دانلود کنید.اگر به هر دلیلی به این صفحه منتقل نشدید از قسمت نظرات زمان دقیق پرداخت وچهار رقم اخر کارت را بگید تا ما پس از بررسی در صورت پرداخت موفق شما لینک را برایتان ایمیل کنیم

  69. 2544****603770 بانک کشاورزی ۲۶/۶/۱۳۹۵
    ساعت ۱۵و۷دقیقه و۴۴ثانیه




    ۱۳۳۵******۶۱۰۴۳۳بانک ملت ۲۶/۶/۱۳۹۵



    ساعت۱۵و۱۶دقیقه و۲۴ثانیه
    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  70. احسان سالاری

     دوبارخرید کردم ولی لینک دانلود نگرفتم...با کشاورزی خرید کردم جوابش اومد توی ایمیل که خرید کردم ولی با بانک ملت خرید کردم هیچ رسیدی نیومدواسم
    • پاسخ:

      سلام 4 رقم اخر کارت و زمان دقیق خرید بگید تا چک کنم تا در صورت پرداخت موفق براتون ایمیل کنم
  71. احسان سالاری

    من نمیتونم آنلاین خرید کنم....میشه کارت به کارت بکنم بعد لینک دانلود رو به ایمیل بفرستید

    • پاسخ:

      سلام به ایمیلتون ارسال شد
  72. مهدی تقی زاده

    سلام من یه انتقاد دارم چرانسخه رو پولی گذاشتید نمی تونید یه کاری کنید پول در نیارید ؟
    • پاسخ:

      سلام  نسخه رایگان سرورهاش ضعیف و افلاین. ولی نسخه پولی دارای سرور انلاین و پرسرعت است
  73. بهترین کلش هک شده ای هست که دانلود کردم از یک جا کلش خریدم قبلا اصلا کار نمیکرد ممنون
  74. msadeghm mmmmmmm.m..

    اقا ازحسابم پول کم شده ولی لینک دانلود کلش برام نیومد 
    جوابموبدیم
    • پاسخ:

      سلام
      به ایمیلتون ارسال شد
    • پاسخ:

      خیر
  75. من خیلی وقته دنبال نسخه هک این بازیم که به نسخه اصلی اسیب نزنه دارم خیلی راحت بازی میکنم  دعاتون میکنم


  76. مازیار قبادی

    وقتی که نصبش کردم و اجرا شد میتونم این اکانتو ار اندرویید به ios لینک دیوایس کنم
    • پاسخ:

      خیر
  77. خدایا چرا من هرکاری میکنم نمیتونم من یه پیام اومد به ایمیلم یه لینک زده بود آبی بود زدم روش رفتم اونجا ثبت نام کردم نام سایتش 20 پال بود بعو زدم ورود به اکانت ازم ایمیل و رنز خواست زدم گفت اشتباهه دوباره زدم گفت اشتباهه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      سلام
       پس از این که هزینه را پرداخت کردید به صورت خودکار به صفحه ای منتقل میشید که لینک نسخه های مود شده کلش در اون قرار دارد و میتونید دانلود کنید.اگر به هر دلیلی به این صفحه منتقل نشدید از قسمت نظرات زمان دقیق پرداخت وچهار رقم اخر کارت را بگید تا ما پس از بررسی در صورت پرداخت موفق شما لینک را برایتان ایمیل کنیم
      ایمیلتو بده بفرستم


    • پاسخ:

      سلام بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشود
    • پاسخ:

      بعد از پرداخت لینک نمایش داده میشه  اگه پرداخت کردین 4 رقم کارت و زمان دقیق بگید تا ایمیل کنم
  78. خیلی ببخشید درمورد غیر این مطلب سوال میپرسم .تو این آپ جدید کلش اصلی چجوری میشه با سوپر سل ارتباط برقرار کرد البته خیلی ببخشید که غیر مربوط به مطلب سوال میپرسم
    • پاسخ:

      رو قسمت چرخدنده سمت راست صفجه کلیک کن بعد 4 تا گزینه او پایین سمت چپ پایین نوشته راهنما و پشتیبانی 
  79. سلام. من خریدمش ولی لینک دانلود نیومد و از حسابمم کم شد و ن تونستم دانلود کنم چی کار کنم؟
    • پاسخ:

      4 رقم اخر کارت و زمان دقیق حرید بدید تا لینک دانلود بفرستم واست
    • پاسخ:

      بعد از پرداخت لینک نمایش داده میشه
  80. سلام آپدیت جدیدهک روبفرستین به ایمیلم چندروزه پیش خریدم الان واردنمیشه زودترمنتظرم ممنون
    • پاسخ:

      سلام باز میشه آپدیت نسحه بینهایت جم فعلا نمیاد هروقت بیاد اطلاع داده میشه
  81. سلام من پول دادم از حسابم کم شد ولی لینگ دانلود نیومد که دانلود کنم الان باید چیکار کنم

    • پاسخ:

      سلام
      4 رقم اخر کارت و زمان دقیق بگبد تا لینک بفرستم
    • پاسخ:

      بعد از پرداخت لینک نمایش داده میشه
    • پاسخ:

      خیر
  82. سلام من گرفتم خوبه فقط کلن ایرانی نیست تو بازی ؟هرچی سرچ میکنم پیدا نمیکنه بعد مپم سیو نمیشه؟
    ممنون
    • پاسخ:

      کلن ایرانی هست مپ سیو میشه 
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      داخل مطلب نوشته
    • پاسخ:

      بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه
  83. چرا وقتی سرباز میخری از بازی در میای یبار دگ واردش میشی کمپ خالیه؟؟؟؟جواب بدید لطفا
    • پاسخ:

      بازی یکی دو مشکل کوچیک داره که درآپدیت بعدی رفع میشه 
  84. با سلام میشه یکی بگه بابا از کجا دانلود کنم لینکش کجاست من که تو ای صفحه چیزی نمیبینم مینویسن رایگان میای میبینی نوشته خرید انلاین بابا یکی بگه مدیر سایت یه توضیح مختصر لطفا با تــشـــــکــــــــــر🌹
    • پاسخ:

      گاد اف جم سرورش خیلی وقت غیر فعال باید از نسخه های جدید و برورز که گزاشتیم استفاده کنید
  85. سلام من میخوام این قسمت هک شده کلشو دانلود کنم اگه میشه لطفا خواهش میکنم برام ایمیل کنید
    • پاسخ:

      بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه
    • پاسخ:

      ایمیل شد
  86. سلام داداش من برنامه را دانلود کردم ولی وارد بارزی نمیشه باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      یه چند دقیقه صبر کنید مشکلت حل میشه اگه لینک دانلود داری برو یه نسخه هدیه اضافه کردم دانلود کن
    • پاسخ:

      چهار رقم شماره کارت و زمان خرید بگید تا بفرستم
    • پاسخ:

      سلام  مپ سیو کن بعضی وقتها هم سرور ریست میشه 
    • پاسخ:

      سلام سایت چی؟
    • پاسخ:

      چندقیقه صبر کن میاد باید دانلود کانکت بشه 
  87. اقا من نصب میکنم لود نمیشه که بازی شروع بشه اندروید گوشیم 5 هست نسخه اصلی کلش رو هم حذفیدم 10 دقیقه هم وایسادم لود نشد که بازی شروع بشه چیکار کنم یعنی پولم هدر رفت خدا رو خوش نمیاد
    • پاسخ:

      سلام
      غفور جان سرور آنلاین ونسخه ها سالم هستند...حالا شاید بعضی وقت ها سرور شلوغ شه نشه وارد شد ایمیلتو چک کن
    • پاسخ:

      گاد اف جم که ۶ماه سرورش قطع باید از نسخه های بروز که گزاشتیم استفاده کنید
    • پاسخ:

      سرورش 24 ساعته آنلاین و بدون مشکل بالا میاد...   اینترنتت ضعیف باشه سخت بالا میاد باید چند دقیقه ای صبر کنی
    • پاسخ:

      تو ایمیل هم چند بار توضیح دادم دوست عزیز داخل مطلب هم نوشتم  جدا از سرور اصلی سرورش به کلش وصل نیست

    • پاسخ:

      سلام اگه از اول بیاد باید به سوپرسل نامه بدی و مشخصات بدی تا بازی برگرده 
    • پاسخ:

      سلام
      کدوم نسخه وارد کلن نمیشه؟
      سرور انلاین یا شلوغ یا نتت ضعیف
    • پاسخ:

      ارسال شد...ایمیلتو چک کن توضیح دادم کامل
    • پاسخ:

      توضیح دادم داخل مطلب
    • پاسخ:

      سلام
      مشکلی نداره دوباره امتحان کنید
  88. سلام من دانلود کردم اما بازی نمیتد بالا یعنی لودینگ نمیشه همونجوری میمونه..مگه نمیگین نسخه اصلی کلش هم باشه مشکلی نداره..چرا باز نمیشه؟
    • پاسخ:

      سلام
      نسخه اول سرورش 24 ساعته آنلاین و بدون مشکل بالا میاد...   اینترنتت ضعیف باشه سخت بالا میاد باید چند دقیقه ای صبر کنی
    • پاسخ:

      ایمیلت چک کن
    • پاسخ:

      اولش که نصب میکنی چند دقیقه صبر کن بازی دانلود کانکت بشه تا وارد بازی بشی
    • پاسخ:

      دارم اگه شد میزارم
  89. سلام فرق یک کلش باچندکلش چیه؟
    مگریک کلش که گفتین کارنمیکنه ؟
    وآیاتوگوگل هم سیومیشه؟
    اگرمیشه توضیح بدین ممنون
    • پاسخ:

      سلام
      این نسخه های بینهایت جم جدا از سرور اصلی 
      هر نسخه فرق داره مثلا تو یه کلش بینهایت جم جاینت کینگ یا گولم کینگ داره یا کمپش ببنهایت ... تو یکی دیگش نداره ساده اس  یا سرعت سروهاشون فرق میکنه
      تو جمیل سیو نمیشه 

    • پاسخ:

      کلش اصلی حذف بشه اجرا میشه
    • پاسخ:

      ق
    • پاسخ:

      خیر اگه شماره پیگیری خرید یا ایمیل که خرید کردین بدین آپدیت رایگان ارسال میشه
    • پاسخ:

      بله 
    • پاسخ:

      بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده میشه
    • پاسخ:

      شماره پیگیری بدین تا براتون بفرستم
    • پاسخ:

      سلام
      چند دقیقه صبر کن تا دانلود کانکت بشه بعد وارد بازی میشه ...
    • پاسخ:

      ایمیل شد
    • پاسخ:

      مپ سیو کن
    • پاسخ:

      سلام
      مشخصات درست وارد کنید حتما اشتباه وارد میکنی
  90. یکی کلش  اصلی من رو هک کرده کد صحت داده لطفا کمک کنید خواهش میکنم لولم بالاس 73 خیلی زورم میاد خواهش میکنم شماره کسی ام که منو هکم کرده شماره اخرش948 خواهش


    • پاسخ:

      نمیدونم عزیز به کلش باید ایمیل بدی 
  91. سلام من پر داخت کردم دانلود کردم ولی میخوام بازش کنم میگه نمیشه فایلو باز کرد تو همون زیپ که هست اصلان باز نمیشه
    • پاسخ:

      سلام
      لینک دانلود بدون فایل زیپ میفرستم ایمیلت 
    • پاسخ:

      سلام مشکلت چی بود ؟
    • پاسخ:

      سلام شماره پیگیری بدید تا براتون بفرستم 
    • پاسخ:

      ایمیلت چک کن 
    • پاسخ:

      فایل زیپ میباشد باید از حالت فشرده خارج بشه بعد نصب کنید 
    • پاسخ:

      وقتی نظر دادی وارد ادمه مطلب شدی
    • پاسخ:

      بله
    • پاسخ:

      خیر
    • پاسخ:

      چه اروری میده؟ موقعی که مشخصات وارد میکنید صبر کنید به صفحه پرداخت وارد بشید
    • پاسخ:

      لینک دانلود بعد از پرداخت نمایش داده میشه
    • پاسخ:

      خیر...تنها نسخه ای است که همیشه انلاین است و سالم ..
    • پاسخ:

      بعد از خرید ایمیل میشه
    • پاسخ:

      لینک دانلود سالم و مشکلی نداره دوباره امتحان کنید اگه مشکلی بود عکس بگیر بفرست 
  92. سلام همه ی سرور ها آنلاینه من با بلواستکس بازی رومی یارم ولی پر نمی شه وارور میده
    • پاسخ:

      لینک اصلاح شد
    • پاسخ:

      بله
  93. بازی رو دانلود کردم خیلی خوبه واقعا از سایتتون متشکرم خداخیرتون بده
    • پاسخ:

      قربانت 
      پیروز باشید
  94. من نسخه ساده رو دانلود کردم اشکال نداره؟اخه لودینگ پر نمیشه
    • پاسخ:

      از رو بنر ها چک کنید هرکدوم سرورش انلاین دانلود کنید این بازی ها در کل سرورهاشون ضعیف باید ساعت های خلوت وارد بشید
  95. من خیلی وقته دنبال نسخه هک این بازیم که به نسخه اصلی اسیب نزنه دارم خیلی راحت دان میکنم اگه باز شد دعاتون میکنم
    • پاسخ:

      سلام
      خیر مشکلی پیش نمیاد 
  96. اگه بشه وار زد خیلی توپ میشه اگه اینکار را کردید من به تمام دوستانم حتما معرفی میکنم.
    • پاسخ:

      در اپدیت های بعدی شاید این امکان هم اضافه بشه...
    • پاسخ:

      داخل مطلب بنر گزاشتیم از اونجا چک کنید
  97. داداش من سعی کردم دانلود کنم رمز جیمیل با خوده میمیرم خواست دادم باز دان نشود چیکار کنم
  98. مهدی بکرانی

    سلام
    لینک دانلود نیست چرا؟ نوشته404 not fileراهنمایی کنید مرسی
    • پاسخ:

      سلام
      موقع دانلود وی..پی..ان خاموش کنید دوباره امتحان کنید
    • پاسخ:

      اگه مثل اموزش که گزاشتم دانلود کنید بدون مشکل دانلود میشه
  99. من نمی تونم دانلود کنم کرست دانلود لینک و می زنم بعد دانلود می بینم لینک نیست.چکار کنم؟؟؟
    • پاسخ:

      با ای پی ایران دانلود کنید
    • پاسخ:

      سلام وار نداره 
    • پاسخ:

      سلام
      سرور افلاین داخل مطلب توضیح دادم هروقت سرور انلاین بود وارد بازی بشید
  100. با سلام
    من همه ی اون کارایی که گفتید رو انجام دادم و گذاشتم که تا آخر دانلود بشه. بعد وقتی فایل دانلود شده رو باز کردم و وقتی رو گزینه ی نصب کلیک کردم می نوشت برنامه نصب نشد
    • پاسخ:

      در چند حالت ممکن فایل نصب نشه
      . گوشیتون اندروید ۵ ویا بالاتر باشه
      .فایل ناقص دانلود شده باشه
      یا با گوشی شما سازگار نیست
      اگه غیر از اینا بود باید نسخه اصلی پاک کنید تا این نسخه نصب بشه
      یا از نسخه های دیگه استفاده کنید
  101. سلام

    ببخشید کم وقتی با لپ تاپ دانلود میکنم  بعد ک تمام میشه نمیدونم کجا میره

     تو دانلود ها هم رفتم نبود

    تا حالا 8 بار دانلود کردم نمیدونم کجا رفته

    تو رو خدا کمکم کنید

    • پاسخ:

      سلام
      مگه میشه ...شما وقتی هر برنامه ای دانلود کنید به پوشه downloods میره مگر اینکه موقع دانلود محل ذخیره شدن فایل جای دیگه ادرس داده باشین...
  102. با سلام
    من قبلا دانلود کردم اما هر بار که وارد میشم dowonloading cntent تا آخر پر میشه ولی از بازی خارج میشه لطفا کمکم کنید دیوونم کرده
    • پاسخ:

      این نسخه ها هم رو گوشی تست شده هم بلواستکس و مشکلی وجود نداشته...احتمالا با دستگاه شما سازگار نیست که این مشکل به وجود میاد...از نسخه های دیگه استفاده کنید
    • پاسخ:

      بله نصب میشه
    • پاسخ:

      داره دقت کنید
    • پاسخ:

      رو دانلود کلیک کنید صفحه که باز شد سمت چپ
    • پاسخ:

      پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس