<

دانلود ربات کلش اف کلنز-Mybot

 ربات ها ی کلش اف کلنز MyBot MOD

دانلود ربات کلش اف کلنز-Mybot


My Bot 6.3.U

تنظیم شده با آپدیت ورژن جدید 9.24.1 کلش آف کلنز

آپدیت 7 خرداد 1396

پس از معرفی ربات های مختلف و استقبال کاربران تصمیم گرفتیم تا رباتی خوب دیگر را برای این بازی در سایت منتشر کنیم. یکی از این ربات های پرطرفدار ربات جدید Mybot یا همان Clash Gamebot‌ سابق است.

MyBotربات جدید برای بازی کلش اف کلنز (جنگ قبلیه ها) می باشد که می تواند امکانات بسیار عالی و منحصر به فردی در اختیار شما قرار دهد.

برای  دانلود بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...

توسط ربات های کلش به راحتی می توانید بازی را تحت کنترل ربات قرار دهید و خودتان به استراحت بپردازید. ربات بازی را طبق برنامه ریزی انجام شده توسط شما به وسیله نرم افزار بلواستکس کنترل می کند.


ربات MyBot دارای قابلیت های زیر است:
LOG:
ورود به سیستم حمله جدید
گرفتن عکس از دهکده شما

نیروها:
استفاده از نیروهای سفارشی اردوگاه و اردوگاه نیروهای تاریکی

جستجو:
جستجو برای دهکده های از بین رفته و سالم
شرایط اضافه شده اکسیر و طلا

حمله:
گزینه های دوگانه برای livebase و deadbas
تناسب قلعه قبلیه به نسبت D/R
اضافه شدن لیست از پیش تعیین شده برای استفاده در حالت حمله

حمله پیشرفته:
TH Bully می تواند با تنظیمات حمله از deadbase or livebase مورد استفاده قرار گیرد

پایان مبارزه:
دارای گزینه برای پایان دادن به جنگ در صورتی که منابع از حد ارزشمند، کمتر باشند
اضافه شدن گزینه ای برای پایان، در صورتی که منابعی باقی نمانده باشند
اضافه شدن گزینه برای پایان، در صورتی که یک یا دو ستاره دریافت کرده باشید
امکان به اشتراک گذاری پخش دوباره

هدایا:
DONATE برای نیروهای سفارشی
الفبای لاتین، شماره ها، کاراکترهای خاص (مانند ñ , ç و ã)، کاراکترهای ویژه ترکیه ای و روسی

MISC:
پروفایل های چندگانه
اضافه کردن گزینه ای برای پاک کردن خودکار مقبره ها

ارتقاء:
اضافه شدن قابلیت آپگرید کردن ساختمان ها و قهرمان ها
اضافه کردن یک کارگر برای دیوارها
اضافه شدن ارتقاء لابراتوری

اگاهی دادن:
اضافه شدن دستور ریستارت
اضافه شدن دستور توقف
اضافه شدن قابلیت اخطار دادن به هنگام پر شدن اردوگاه

قسمت مخصوص:
اطلاعیه از انتشار نسخه جدید
شناسایی لاگ ها و فایل های موقت که از تاریخشان گذشته است
چک کردن زبان بازی
به تاخیر انداختن برای کامپیوترهای کم سرعت
فشار دادن خودکار دکمه استارت به هنگام بارگذاری
نوشتن مختصات LOG
گرفتن تصویر از بازی با فرمت PNG
اهدا نیرو، درخواست نیرو و پرتاب نیرو به/در قلعه قبلیه


دیگر امکانات:
رابط کاربری گرافیک دو زبانه
حل مشکلات
رفع مشکل عدم پرداخت الماس: مسلح کردن دوباره، دیوارها، ساختمان ها، نیروها، جستوجو، درخواست برای قلعه قبلیه، ارتقاء دادن قهرمان ها، آموزش سربازها


نکات مهم در خصوص این ربات:



دانلود آموزش ربات از صفر تا صد MyBo



 MyBot mod

دانلود ربات کلش اف کلنز





نظرات (۲۷)

    • پاسخ:

      سلام میشه
    • پاسخ:

      اندروید خیر
  1. سلام
    شما سایتتون را میفروشید؟اگه اره لطفا قیمت و بازدیدتون را واسم بفرستید و یه راه ارتباطی بدید
    ممنون
    • پاسخ:

      خیر
  2. سلام این ربات برای تاون هال 11 کار می کنه تاون هال من 11 هست آپدیت بهمن 94
    • پاسخ:

      آپدیت جدید الان گزاشتم  دانلود کنید
  3. سلام،لطفا اموزشه قدم به قدم برای ما دخترا بزارید،من بلد نیستم حتی ربات ۷.۹.۰ رو اپدیت کنم،چه برسه ربات جدیدنصب کنم.ممنونم.
    • پاسخ:

      وقت شد چشم اموزش کامل میزارم
  4. باسلام و خسته نباشید.میخاستم بدونم کاپ مناسب واسه تان ده چه کاپیه که من رباتمو رو دهکده مرده گذاشتم  خوب لوت بده؟اصلا پیدا نمیکنه و اکسیرمو تموم میکنه.با تشکر از سایت واقعا عالیتون
    • پاسخ:

      محدوده ی کاپ ها برای انجام بهترین حملات غارتی (Loot)

      Town Hall سطح ۳ یا پایین تر : زیر ۵۰۰

      Town Hall سطح ۴ : زیر ۷۵۰

      Town Hall سطح ۵ : ۷۰۰ تا ۹۰۰

      Town Hall سطح ۶ : ۸۵۰ تا ۱۱۰۰

      Town Hall سطح ۷ : ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰

      Town Hall سطح ۸ : ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰

      Town Hall سطح ۹ : ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰

      Town Hall سطح ۱۰ : بالای ۱۸۰۰

  5. داداش تورو قران یه راهنمایی بکن هرکاری میکنم سایز بلواستکس تغییر نمیکنه تغییر هم نکنه ربات کار نمیکنه هزار راه رفتم ولی بازم تغییر نداد قبل اینکه اپدیت بیاد کلش بوت داشتم خیلی خوب بود ولی الان این mybotواسه من کار نمیکنه چیکار کنم؟؟
    • پاسخ:

      با این برنامه میتونید تغیر بدید
  6. امکانش هست در مورد تنظیمات حمله یکم توضیح بدید . هر چی حمله میکنه هیچی نمیتونه بدست بیاره.آیا واقعا بهترین رباته؟بصورت پراکنده و بی برنامه حمله میکنه.
    • پاسخ:

      سلام
      ربات های دیگه رو امتحان کنید
      اگه وقت شد چشم یه اموزش کامل میزارم
  7. سلام . امروز کلش ابدیت شد و روبات من باز کار نمیکنه .. ابدیت جدید میخاد ؟؟ ابدیتش کی میاد ؟؟
  8. سلام دادا ا\دیت جدید رو ریختم بعد چند ساعت کار کردن که قطع کردم دیگه کار نمیکنه تمام نرم افزار ها و کار باهاشم بلدم ولی از صبح میزنه coc reset و دیگه رو همون حالت میمونه و کاری انجام نمیده مشکل از چیه...؟
  9. سلام.رباتم بعد دو ساعت ارور میده و قطع میشه.لطفا بگین مشکل از چیه؟
  10. سلام داداش
    من قبل از اپدیت از ربات استفاده میکردم خیلی خوب بود بدون مشکل
    دوتا مسله اینکه چرا،دیگه دونیت نمیکنه؟
    و تنظیم کردم مپای زنده رو بزنه ک نمیزنه!
    اگه امکانش هست راهنمایی کنید
    ممنون

    • پاسخ:

      اپدیت جدید دان کنید
  11. سلام خسته نباشی
    داداش این ورژن نمیخواد دیگه جای تاون هالو بقیه چیزارو بهش شناسوند؟
    بعد چرا هنوز فول نشده میره برا سرچ؟
    اصلا رو مپ مرده نگه نمیداره همینطوری ی کله سرچ میزنه
    مشکل از کجاست؟
    • پاسخ:

      سلام
      اپدیت جدید دانلود کنید اپدیت 22 دی ماه
  12. ناشناس

    سلام داداش من خیلی به این روبات نیاز دارم ویندوزم 7 برنامه های لازم رو نصب کردم ولی برنامه microsaft visual رو نصب نمیکنه میخواستم بدونم تائثیری داره رو کار کرد روبات؟
    بعد داداش من وقتی روبات رو بعد از تنظیماتش استارت میکنمکار نمیکنه چیکار کنم لطفا بگو تو امتحانا بدردم میخوره بگو داداش دعات میکنم
    • پاسخ:

      سلام
      اگه وقت شد چشم میزارم 
    • پاسخ:

      خیر نیست
  13. سلام براى تاون ١٠ چه کاپى خوبه که ربات dead base رو سرچ کنه ، بعد آپدیت اصلا چیزى پیدا نمیکنه !
    • پاسخ:

      بعد از اپدیت کلش اف کلنز زمین های مرده خیلی کم شده یا اصلا پیدا نمیشه .تو تان ده سخت میشه لوت جمع کرد
      باید ذره ذره جم کنید.

  14. داداش اینو چجوری تنظیم کنم مثل تصویری که کذاشتید زووووود حواب بدید
  15. آقا یه سوال من دان نکردم ولی میشه بگید که این بهتره یا ربات ایران کلش؟
    • پاسخ:

      اونم همینه عزیز
  16. سلام
    چرا مشکل داره این بات دید بیس رو نمیشناسه اصلا 
    اگه روشی داره که رفع اشکال میکنه لطفا بگید
    • پاسخ:

      mybot
  17. سلام من این برنامه رو دان کردم ولی اصلا باز نمیشه
    وقتی دانلود کردم به صورت windows photo viewer میاد
    بعدشم وقتی روش کلیک میکنم هیچی نمیاد
    لطفا راهنمایی کنید

    • پاسخ:

      سلام
      این برنامه مخصوص کامپیوتر وفایل به فرمت rar است بعد از دانلود باید اکسترکت کنید

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس