<
۰

استراتژی حمله با بالون ها و مینیون ها

 استراتژی های حمله و دفاع

بالون ها و مینیون ها

بالون ها و مینیون ها ترکیبی کارآمد و محبوب برای غارت غنایم هستند. ترکیبی قدرتند که راحت و آسان مورد استفاده قرار می گیرند. در اینجا روش و متدی که به کار می رود، شبیه به استراتژی و متد بالون هاست با این تفاوت که شامل مینیون ها نیز می باشد. روشی بسیار کارآمد حتی در سطح ۲۶۰۰ و برای تیم های کسب غنیمت می باشد. در مقایسه با متد و استراتژی بالون ها، این روش آسانتر و سریعتر در سربازخانه سیاه آموزش داده می شود. مدت زمان لازم برای پرورش و تولید مینیون ها معادل با ۴۵ ثانیه می باشد که باعث پیشرفت سریع آنهاخواهد شد، هزینه مصرفی برای تولید هر مینیون خیلی زیاد نیست و معادل با ۸ اکسیر سیاه می باشد ولی هنوز اکسیر سیاه محسوب می شوند.

اطلاعات کلی:

ترکیب و استراتژی بالون ها و مینیون ها به شما اجازه می دهد که حملات سنگین تری و موثرتری برای کسب غنایم ایجاد کنید. آمیزه ای از تولید واحدها( نیرو ها)ی سریع تر و ضربات سنگین ، ترکیبی قدرتمند و موفق را حتی در تیم های پیشرفته ایجاد می کند. زمانی که سرعت حرکت مینیون ها کامل و معادل با ۳۲ است، سرعت حرکت بالون ها ۱۰ می باشد با این تفاوت که سطح سلامت مینیون ها پایین بوده ولی فضایی که اشغال میکنند بسیار کم بوده معادل با ۲ فضا می باشد که در این صورت شما می توانید تعداد بسیار زیادی از آنها را تولید کنید. زمانی که بالون ها در مرحله ی اول در حال نابودی ساختمان های دفاعی هستند، مینیون ها نیروهای باقی مانده را نابود می کنند.

استراتژی حمله:

حملات بالون ها و مینیون ها با توجه به واحدها یا نیرو های هوایی طراحی شده است. به عبارتی در اینجا نیازی به توپ ها و خمپاره انداز نیست. بدترین و اصلی ترین دشمن ما پدافند های هوایی می باشند که باید در مرحله اول سعی کنید ساختمان های آنها را نابود کنیم. سعی کنید پایگاه انها را به سرعت نابود کنید. برج های shaman به سرعت تعداد زیادی از مینیون های شما را از پای درمی آورند. زمانی که به طلسم ها احتیاج دارید از آنها استفاده کنید، پیشنهاد می کنم از طلسم شفادهنده نزدیک برج های shaman برای احیای نیروهای خود استفاده کنید، از طلسم خشم برای نابودی ساختمان های دفاعی و از طلسم رعد و برق برای انهدام پدافند های هوایی استفاده کنید. بالون ها و مینیون ها میتوانند با هم حمله کرده یا اطراف پایگاه دشمن برای حمله مستقر شوند یا می توانید اول مینیون ها را بفرستید و بعد بالون ها را مستقر کنید در این صورت پمپ های هوایی به جای حمله به بالون ها به حمله علیه مینیون ها که ارزان تر و ضعیف تر می باشند، می پردازند. به یاد داشته باشید که مینیون ها باید پایگاه و ساختمانها را بعد از اینکه بالون ها تمام ساختمان های دفاعی را نابود کردند، منهدم کنند. مینیون ها بسیار سریع بوده و حملات موثری را ایجاد می کنند و برای نابودی پایگاه دشمن در آخرین ثانیه های باقی مانده بسیار با اهمیت و کارآمد هستند.

ترکیب پیشنهادی :

30 بالون و 40 مینیون. حذف یا اضافه کردن آنها بر اساس توانایی و سطح فعلی شما در اردوگاه می باشد.

نکته قابل توجه این است که اگر شما نیاز به یک فن و کمک اساسی برای نابودی کامل نیروهای دشمن در جنگ های قبیله ای دارید، پیشنهاد میکنم این فن را به کار ببرید گرچه ممکن است مقداری هزینه بردار باشد ولی کمک زیادی به صرفه جویی در زمان می کند.

با دیدن این فیلم می توانید نحوه آموزش این استراتژی را مشاهده نمایید

 

نظرات (۰)
هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس