<

اموزش تغییر ایمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز

 اموزش بازی کلش اف کلنز

تغییر جیمیل ثبت شده در بازی کلش اف کلنز

به صورت عادی این امکانن برای کاربرانی که از بازی استفاده میکنند وجود ندارد و برای تغییرجیمیل ثبت شده در بازی شما باید به پشتیبانی بازی ایمیل ارسال کنید و درخواست تغییر جیمیل بازی خود را کنید که برای این کار شما میتوانید از آموزش زیر استفاده کنید البته برای اینکه این کار را انجام بدن از شما سوالاتی میپرسند که باید درست جواب بدین تا انجام بشه.

بازی کلش اف کلنز را باز کنید از پایین صفحه چرخ دنده ها را انتخاب کنید

بهادامه مطلبمراجعه نمایید ...


  • طبق تصویر بر روی Setting کلیک کنید


  • در صفحه جدید باز شده گزینه Help ans support را انتخاب کنید



  • در آپدیت جدید ، گزینه ارسال ایمیل برداشته شده است.
    برای ارسال ایمیل به سوپرسل در قسمت جستوجو ،کلمه mail را جستوجو کنید. همان طور که در عکس میبینید گزینه ای به نام (Contact us) وجود دارد و وارد قسمت Contact us شوید.


  • در صفحه باز شده نام خود و ایمیلی که میخواین جواب برایش ارسال شود را وارد کنید


 متن پیام :

  • Hello . im working for majestic and using the email of this company for playing clash of clans .but i am going to leave it to work in a new one . after i leave , my email will obviously be removed , so i want you to remove my email that synced with my account and then sync with new email adress . Please Help Me

Thanks

  • ترجمه این متن این میشه که من در یک شرکت کار میکنم و ایمیل مربوط میشه به این شرکت.حالا من میخوام از شرکت جدا بشم و در صورت امکان ایمیل من که به بازی سینک شده رو تعویض کنید...

  • در عرض یک تا دو روز به شما پیامی داده میشه که آیا موافقت میشه یا نه
  • شاید سوالات دیگری رو هم بپرسن پس آماده پاسخگویی باشید


نظرات (۱۱)

  1. سلام ایمیل من کلا بسته شده ولی هنوز کلشو دارم وبرهیچ اکانتی ذخیره نمیشه حالا باید چیکار کنم 
  2. سلام عزیزان
    من همه مراحل رو رفتم
    حتی بعد این که این متنو ارسال کردم یه سری سوال راجب تاریخ ساخت و ... ازم پرسید که اونام به درستی جواب دادم
    بعد ایمیل اومد که اکانت رو تایید میکنیم برا شماست برای اینکه ایمیل جدید رو جایگزین کنید برید از گوگل پلی بازیو اجرا کنید
    منم رفتم همونکارو کردم ولی باز بازی رو همون جیمیل قبلی سواره
    مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید ممنون
  3. سلام من با سوپرسل گفتگو کردم و به تمام سوالات درست پاسخ دادم سوپرسل گفت وارد گوگل پلی شوید و کارهایی را انجام بدین و بعد جیمیلتان تغیر میکند
  4. دوستان تشریف ببرید تو سایت سوپرسل از اونجا ایمیل بزنید. حتما هم با کامپیوتر انجام بدید یا اگر با گوشی میرید گزینه request desktop site رو در مرورگر فعال کنید. 
  5. دوستانی که گزینه ارتباط با سوپر سل رو نمیتونن پیدا کنن باید از فیلتر شکن استفاده کنند
  6. سلااام دوستان منم هرچی سرچ میکنم contact us نمیاد که نمیاد احتمالا تقضا زیاد بوده برداشتن این گزینه رو من یه گزینه دیگه پیدا کردم ولی مطمن نیستم که همون کار رو بکن یا نه 
    How to change Google accont make in app-purchase 
  7. سلام  من  میخوام  به  کاپ   تیتانی  برسم  با  چه  چیزهایی  باید  اتک  بزنم  بنظرتون؟من  لول85
  8. سلام
     چرا همچین چیزی که شما میگید ما انجام میدیم نمیاد هرچی سرچ میزنیم کلمه contact usنمیادش.از نسخه اندروید هم استفاده میکنم
    • پاسخ:

      سلام
      mail سرچ کن سمت چپ پایین صفحه با رنگ صورتی نوشته CONTACY US 
  9. من رفتم کلاش و رفتم تنظیمات درایور دو نشان میده زدم یک صفحه باز شد در تصویر 3سمت راست جست وجو هی چیز نیست؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

       در آپدیت جدید ، گزینه ارسال ایمیل برداشته شده است.
      برای ارسال ایمیل به سوپرسل در قسمت جستوجو ،کلمه mail را جستوجو کنید.  گزینه ای به نام (Contact us) وجود دارد و وارد قسمت Contact us شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلش اف کلنز

مرجع بازی کلش اف کلنز-آموزش بازی کلش اف کلنز-هک کلش اف کلنز

پيشنهاد سردبير

نويسندگان

پربحث ترين ها

پيوندها

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های عروسی شاد آهنگ بندری شاد آهنگ های شاد کردی دانلود آهنگ شاد مازندرانی دانلود آهنگهای خارجی دانلود آهنگ ترکیه ای شاد دانلود آهنگ زنگ موبایل رینگتون آهنگ عربی شاد ریمیکس